کد خبر: ۷۳۷۸۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

بازگشایی مرز هند به روی گردشگران ۹۹ کشور

مقام‌های هند که مرزهای این کشور را ماه‌ها به روی بازدیدکنندگان خارجی بسته بودند، از پذیرش گردشگران خارجی واکسینه‌شده ۹۹ کشور خبر دادند.
بازگشایی مرز هند به روی گردشگران ۹۹ کشور
آفتاب‌‌نیوز :

پس از بسته شدن مرزهای هند به مدت ۲۰ ماه به روی بازدیدکنندگان خارجی، اکنون مقامات این کشور با ورود بدون قرنطینه گردشگران واکسینه‌شده خارجی از ۹۹ کشور موافقت کرده‌اند.

به گزارش نیویورک تایمز،  هند در جدیدترین تصمیم‌گیری‌ها اعلام کرد مسافرانی که از ۹۹ کشور مشخص وارد هند می‌شوند می‌توانند از سپری کردن دوران قرنطینه معاف شوند اما در صورتی که کشور مبدا از نظر ابتلا به کرونا پرخطر ارزیابی شده باشد باید وضعیت سلامتی آن‌ها در ۱۴ روز پس از ورود مورد بررسی قرار گیرد.

در سال ۲۰۲۰، هند فقط ۲.۴۷ میلیون نفر گردشگر خارجی جذب کرد، این درحالی است که آمار گردشگران خارجی سال ۲۰۱۹ بر اساس آمار دولتی ۱۰.۹۳ میلیون نفر بود. پیش از همه‌گیری ویروس کرونا، صنعت گردشگری حدود هفت درصد از درآمد کشور را دربرمی‌گرفت.

به این ترتیب هند به جمع چندین کشور آسیایی تبدیل شده است که روند لغو محدودیت‌های سفری برای گردشگران خارجی را آغاز کرده‌اند. کره جنوبی و سنگاپور نیز روز دوشنبه در جریان یک توافق‌نامه سفری امکان سفر بین دو کشور را برای بازدیدکنندگان واکسینه‌شده و بدون نیاز به سپری کردن دوران قرطینه فراهم کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین