کد خبر: ۷۳۸۰۴۰
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۶

برف و باران در اصفهان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از بارش باران و برف در نیمه غرب و شمال استان خبر داد.
برف و باران در اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

آسیه آقایی با اشاره به فعالیت سامانه سرد بارشی تا فردا چهارشنبه در سطح استان، اظهار داشت: بارش باران و برف به ویژه در مناطق غرب، شمال و ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود که بارندگی‌ها در این مناطق با مه آلودگی همراه است.

وی ادامه داد: اختلال در تردد شهری و جاده‌ای با توجه به مه گرفتگی و لغزندگی محورهای مواصلاتی استان در روز چهارشنبه محتمل است و به شهروندان توصیه می‌شود در هنگام تردد تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با اشاره به بارندگی در شهرهای نجف آباد و مبارکه، اضافه کرد: بارش‌ها در نیمه غرب و شمال و مرکز اصفهان از بعد از ظهر و ساعات عصر سه‌شنبه آغاز می‌شود و به به تدریج در روز چهارشنبه بسیاری از نقاط استان را فرا می‌گیرد.

آقایی با بیان اینکه دمای هوای استان از فردا چهارشنبه تا صبح جمعه ۲۸ آبان ماه بین هشت تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد، گفت: بیشینه دمای هوای استان فردا افت محسوسی دارد و کمینه دما به ویژه در نیمه شرقی استان بین سه تا پنج درجه سانتیگراد سردتر می‌شود از این رو دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتیگراد بالای صفر و در سردترین ساعات بامداد فردا به چهار درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین