کد خبر: ۷۳۸۰۵
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۳۳
طاهرنژاد :‌

تغییر وزیر کشور در ایام انتخابات بی‌سابقه است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یدالله طاهرنژاد، عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی با اشاره به تصمیم دولت برای برکناری وزیر کشور در شرایط کنونی گفت: «رویه‌ای منطقی همواره بر برگزاری انتخابات حاکم بوده که طبق آن، ‌بیش از 50 سال است در وزارت کشور از زمان صدور بخشنامه انتخابات تا پایان اعلام نتیجه، مسئولان در هیچ رده‌ای تغییر نمی‌کنند».

طاهرنژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آفتاب اضافه کرد:‌ «صرف‌نظر از تمامی اشکالاتی که به تغییرات مکرر در کابینه می‌توان وارد کرد، تغییر وزیر کشور در شرایط برگزاری انتخابات و در حالی که هنوز مرحله دوم از انتخابات در جریان است، نوعی پشت پا زدن به رویه معمول و مطلوب وزارت کشور و دولت است».

وی با تاکید بر اینکه "طبق نتیجه انتخابات مجلس هشتم، تکلیف بیش از 80 کرسی در مرحله دوم انتخابات تعیین می‌شود" تصریح کرد: «این‌که در میانه راه انتخابات، وزیر کشور را تغییر دهیم و در چنین شرایطی وزارت کشور را به سرپرست بسپاریم، با هیچ‌یک از مصالح دینی و ملی ما مطابقت و همخوانی ندارد».

عضو حزب کارگزاران سازندگی در پایان افزود:‌ «متاسفم که رییس دولت بدون در نظر گرفتن هیچ‌یک از ملاحظات، تصمیماتی را اتخاذ می‌کند که اعتبار کشور را در عرصه‌های بین‌المللی مخدوش می‌کند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین