کد خبر: ۷۳۸۱۲۱
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴

بورس هفته را پر نوسان به پایان برد

بازار سرمایه امروز پر نوسان بود، بطوریکه شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی معاملات توانست تا یک میلیون و ۴۱۳ هزار واحد افزایش یابد اما در ساعات میانی و پایانی روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحد ایستاد.
بورس هفته را پر نوسان به پایان برد
آفتاب‌‌نیوز :

شاخص کل بورس امروز با ۲۱۵۵ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۱۰ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۲۸۰۵ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۸۶ هزار و ۷۵۵ واحد رسید.

معامله گران این بازار ۴۸۷ هزار معامله به ارزش ۴۲ هزار و ۲۶۶ میلیارد ریال انجام دادند.

۲۴۲ نماد بورسی مثبت و ۱۳۶ نماد منفی بودند که از میان آنها پتروشیمی فناوران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و پتروشیمی پردیس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، توسعه معادن و فلزات و ملی صنایع مس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم با ۹ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۲۴۳ واحد ایستاد.

معامله گران این بازار ۲۴۶ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۵۱۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۶۵ نماد فرابورسی مثبت و ۸۰ نماد منفی بودند که از میان آنها بیمه پاسارگاد و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی فرابورس ایران، بیمه کوثر، پالایش نفت لاوان و صنایع پتروشیمی تخت جمشید نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین