کد خبر: ۷۳۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۹

تقدیر صفار هرندی از بنیاد رودكی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از شكوفایی فرهنگ و هنر به عنوان یك ضرورت یاد كرد و گفت: هنر انقلاب نیز همواره باید در حال شكوفایی باشد ، بنابراین می‌بایست تحول و پویایی در عرصه فرهنگ و هنر در سال جدید با استفاده از امكانات موجود با حركتی پر شتاب انجام شود.

به گزارش سرویس هنر آفتاب به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین صفارهرندی در مراسم تودیع و معارفه مدیر بنیاد فرهنگی هنری رودكی ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های مهدی مسعودشاهی، گفت: در این دوره فعالیت‌های موثری در بنیاد فرهنگی هنری رودكی انجام شده است.

وی از «امیرنیا» مدیر جدید بنیاد رودكی به عنوان یكی از نیروهای خدمتگزار و با سابقه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس یاد كرد و گفت: ایشان باتوجه به سابقه و تجربه‌شان در زمینه فرهنگ و هنر می‌توانند در این مجموعه خدمات موثرتری داشته باشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری كرد در دوره مدیریت جدید از همه ظرفیت های موجود در این مجموعه فرهنگی هنری به خوبی استفاده شود تا موج تازه ای از تحرك ، پویایی و نوآوری در سمت و سوی نظام و فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی را شاهد باشیم.

صفار هرندی با قدردانی از فعالیت های معاونت امور هنری گفت : در این مدت به خصوص یك سال اخیر فعالیت هایی در معاونت هنری آغاز شده كه بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و ارزش های انقلاب اسلامی بوده است كه امیدواریم این حركت شایسته تداوم و گسترش یابد.

وی با اشاره به اینكه امسال به عنوان تجلیل از شخصیت فرهنگی رودكی از سوی یونسكو نام‌گذاری شده است بر طراحی و اجرای برنامه‌هایی ماندگار در معرفی و تجلیل از این شاعر ایرانی تاكید كرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: متاسفانه این روزها شاهدیم كه فیلم‌هایی با تحریف حقایق درباره دین اسلام ساخته می شود و باید هنرمندان و اهل فرهنگ آثاری را طراحی و ارایه كنند كه گویای حقیقت باشد و سند واقعی از زیبایی های نهفته در دین را ارایه كند.

صفارهرندی با اشاره به همكاری و هماهنگی دستگاه های فرهنگی هنری در این دوره گفت: خوشبختانه همه دستگاه‌های فرهنگی در كنار هم هستند و با همفكری و تجمیع اندیشه ها و امكانات این دستگاه‌ها می‌توان آثار و نتایج شایسته‌ای را در حوزه فرهنگ و هنر شاهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین