کد خبر: ۷۳۸۱۳۳
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۳
احترام را به تیم بازمی‌گردانیم؛

نکونام: برای جبران عقب‌افتادگی فولاد باید سخت کار کنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: تیم ما دوران طلایی پیش فصل را از دست داد و برای جبران این عقب‌افتادگی باید سخت کار کنیم.
نکونام: برای جبران عقب‌افتادگی فولاد باید سخت کار کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام امروز (چهارشنبه) در گفت و گویی در خصوص شرایط فولاد خوزستان در تعطیلات لیگ برتر اظهار داشت: مجموعه فولاد باید با شعار «از خود گذشتگی» باردیگر این باشگاه را تبدیل به یک باشگاه قدرتمند در مسابقات کنند. با توجه به فشردگی لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا، تیم باید تقویت شود و همه با تمام توان خود کار می‌کنیم.

وی افزود: خوزستان و فولاد را خانه خودم می‌دانم. با وجود پیشنهادات دیگری که داشتم، با قلبم این باشگاه را انتخاب کردم. یکی از دلایلی که باعث شد دوباره به فولاد بیایم حس مسئولیتی بود که نسبت به این باشگاه و طرفدارانش دارم.

یکی از زیباترین لحظات زندگی‌ام، قهرمانی در جام حذفی سال گذشته بود، به این دلیل که توانستم لبخند را روی لبان مردم مظلوم خوزستان ببینم. دوست دارم در زندگی‌ مربیگری‌ام حداقل یک بار دیگر این صحنه تکرار شود و دوباره لبخند را روی لبان خوزستانی‌ها ببینم.می‌دانم خیلی به فولاد امید دارند و این تیم زندگی آنها است. این مسئولیت ما را دو چندان می‌کند. بازیکنان فولاد هم این موضوع را در دو سال گذشته درک کردند. اکنون زمان اتحاد و بی‌توجهی به بعضی از حرف‌هایی است که می‌خواهند با گفتن آنها، همین اتحاد را بر هم بزنند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اضافه کرد: امیدوارم هرچه زودتر درهای ورزشگاه‌ها باز شود و هواداران بی‌نظیر فولاد را در ورزشگاه داشته باشیم.در زمان کرونا دو جشن بزرگ داشتیم؛ یکی جشن صعود به آسیا و دیگری جشن قهرمانی جام حذفی. اما هر دو در غیاب هواداران‌مان که صاحبان اصلی این افتخارات هستند برگزار شد و این در دل من و بازیکنان ماند.امیدوارم امسال در بازی‌ها نفس گرم مردم خوزستان را از نزدیک در ورزشگاه خانگی‌مان احساس کنیم و از حضورشان انرژی بگیریم و در پایان فصل اگر خدا بخواهد تلافی دو جشن را در آوریم.

نکونام خاطرنشان کرد: دیدار با صنعت نفت محک خوبی برای تیم بود و نشان داد که برای رسیدن به آمادگی مدنظر که فصل قبل داشتیم، چقدر کار داریم. متاسفانه دوران طلایی آماده‌سازی پیش فصل را از دست دادیم و برای جبران عقب افتادگی باید کار زیادی انجام دهیم.یک شعار در تیم داریم «از خودگذشتگی به خاطر فولاد».از این لحظه به بعد تمام تمرکز ما فقط فولاد خواهد بود. باید تک تک امتیازات از دست داده را به دست بیاوریم.بعد از قهرمانی در جام حذفی، برنامه‌ها آنطور که پیش‌بینی‌ کردم پیش نرفت.حالا باید از نو برنامه‌ریزی کنیم، در حالی که رقبا امتیازات خوبی جمع کرده‌اند.به لحاظ بدنی عقب هستیم. اگر به دیدارهای ۲ فصل گذشته فولاد دقت می‌کردید از دقیقه ۷۰ به بعد مشکل بدنی نداشتیم و یکی از دلایل موفقیت ما همین بود.

وی تاکید کرد: چند بازیکن اثرگذار خود را از دست دادیم.به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات جای خالی این بازیکنان پر نشد. البته شاکله تیم همان است که قهرمان جام حذفی شده.این بازیکنان در عمل ثابت کردند توانایی کارهای بزرگ را دارند و نیازی به گفتن من نیست.به بازیکنان باور دارم که با کار و تلاش سخت توانایی تکرار موفقیت‌های گذشته را دارند و با تقویت تیم در زمستان می‌توانیم برای اهداف جدیدتر و بزرگ‌تر بجنگیم.مثل دو سال گذشته که سعی کردیم بهترین بازیکنان آکادمی فوتبال را به تیم بزرگسالان بیاوریم، امسال هم نگاهی جدی به این مسئله داریم.از یکسو ناراحتم به خاطر از دست دادن بعضی بازیکنان و از یکسو به فولاد و خوزستان افتخار می‌کنم به خاطر داشتن چنین ستاره‌هایی که در نقل و انتقالات همه به دنبال آنها بودند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تاکید کرد: از روز اولی که وارد فولاد شدم غبطه خوردم و ناراحت شدم به این دلیل که نماینده‌ای در تیم‌ملی نداشتم. خوشحالم وقتی همکاری‌مان به پایان رسید، چهار ملی‌پوش در تیم‌ملی داشتیم.امید ما به نیم فصل است تا با چند بازیکن با قدرت بیشتری در رقابت‌ها حاضر شویم.در فولاد رکورد بی نظیری داشتیم و ماه‌های متمادی در خانه نباختیم. البته دنبال رکورد نیستم ولی امیدواریم مثل گذشته فولاد را در فولادآره‌نا تبدیل به یک تیم آهنین و شکست‌ناپذیر کنیم.

وی گفت: فعلا دو نگرانی داریم. اول مسایل بدنی که باید برنامه‌ریزی فشرده‌ای برای حل این مشکل کنیم.دوم فشردگی عجیب مسابقات.مسئولان سازمان لیگ در تلاش هستند تیرماه سال ۱۴۰۱لیگ برتر و جام حذفی را تمام کنند به دلیل آنکه سال آینده جام جهانی برگزار می‌شود.در لیگ قهرمانان هم حضور داریم و این یعنی بازی‌ها بسیار فشرده و نزدیک خواهد بود و به هیچ وجه نباید فرصت نقل و انتقالات نیم فصل را از دست بدهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین