کد خبر: ۷۳۸۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

هوای تهران به صفر درجه می‌رسد

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران در برخی مناطق استان بارش باران و برف و وزش باد شدید مورد انتظار است.
هوای تهران به صفر درجه می‌رسد
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران با نفوذ سامانه ناپایدار بارشی امروز (۲۶ آبان ماه) تا اوایل شب، ابری در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده، در نواحی شمالی استان گاهی بارش باران و برف و در ارتفاعات گاهی مه و کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

همچنین امروز (۲۶ آبان ماه) در نواحی جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد نسبتا شدید مورد انتظار است.

از اواخر امشب با توسعه پایداری جو، به‌تدریج کاهش ابر در استان و شروع روند تدریجی انباشت آلاینده‌ها در نواحی شهری پیش بینی می شود. از اینرو در روزهای پنجشنبه تا یکشنبه (۲۷ تا ۳۰ آبان ماه) در نواحی پرتردد، کاهش کیفیت هوا و غبار محلی پیش‌بینی می‌شود.

طی ۷۲ ساعت آینده در ساعات شب و اوایل روز گاهی رخداد مه و کاهش دید به‌ویژه در نیمه جنوبی مورد انتظار است.

از امروز تا صبح فردا (۲۶ تا ۲۷ آبان ماه) کاهش محسوس دما به‌طور میانگین ۳ تا ۶ درجه سلسیوس و در ارتفاعات و دامنه‌ها یخبندان سطح زمین پیش‌بینی می‌شود و از ظهر فردا تا یکشنبه (۲۷ تا ۳۰ آبان ماه) روند تدریجی افزایش دما مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه آلودگی سنجی فیروزکوه در ۲۴ ساعت گذشته دمای ۱۰- را ثبت کرد و سردترین نقطه تهران بود.

آسمان تهران فردا (۲۷ آبان ماه) قسمتی ابری و مه‌آلود و گاهی غبار محلی و در بعداز ظهر صاف با حداقل دمای ۰ و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه ( ۲۸ آبان) قسمتی ابری و غبار محلی، گاهی مه رقیق و در بعد از ظهر نیمه‌ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین