کد خبر: ۷۳۸۳۴۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹

وجود ۴۳۷۰ پروژه ورزشی ناتمام در ایران

 وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ۴ هزار و ۳۷۰ پروژه ورزشی در کشور نیمه کاره است، گفت: از این تعداد ۲۷۰ پروژه بزرگ به شمار می رود.
وجود ۴۳۷۰ پروژه ورزشی ناتمام در ایران
آفتاب‌‌نیوز :

سید حمید سجادی با بیان اینکه ورزش و جوانان استان مازندران با همکاری فدراسیون دو ومیدانی، گردهمایی ارزشمندی برای دوومیدانی کشور ترتیب دادند، افزود: قرار است سمینار بررسی راهکارهای توسعه دوومیدانی با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و پیشکسوتان در رامسر شود.

وی با اشاره به وجود پروژه‌های نیمه کاره در حوزه ورزش افزود: شرکت توسعه و تجهیز، ۲۷۰ پروژه بزرگ و سنگین ورزشی را در دست احداث دارد و این طرح‌ها به صورت نیمه تمام در حال پیگیری است که برخی ۸۵ تا ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با عنوان اینکه طبق برنامه ریزی بین ۳۰ تا ۳۵ پروژه بزرگ تا پایان سال تکمیل می‌شود، گفت: ۴ هزار و ۱۰۰ پروژه سبک نیز با اعتبارات ملی و استانی از سوی دفتر فنی و مهندسی وزارت ورزش در حال پیگیری و تکمیل است.

سجادی درباره اشتغال ورزشکاران و قهرمانان گفت: در آخرین دیدار قهرمان المپیک و پارالمپیک با مقام معظم رهبری، درخواستی از سوی یکی از قهرمانان درباره اشتغال مطرح شد و ۲۴ ساعت بعد از درخواست، در جلسه هیئت دولت، رئیس جمهور دستوری در این بخش دادند و اکنون مشکل استخدام قهرمانان ورزشی در المپیک و پارالمپیک حل شده است.

وزیر ورزش و جوانان یادآور شد: روز جمعه یک برنامه دوومیدانی به مسافت ۶ کیلومتر در رامسر برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین