کد خبر: ۷۳۸۴۶۸
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

مجیدی: جان مادرتان VAR را بیاورید!

سرمربی استقلال می‌گوید بازی‌شان مقابل نساجی خوب نبود با این حال می‌توانستند برنده بازی شوند.
مجیدی: جان مادرتان VAR را بیاورید!
آفتاب‌‌نیوز :

استقلال و نساجی امشب (جمعه) در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال به تساوی بدون گل رسیدند. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: نیمه اول چندین موقعیت داشتیم که از آن‌ها استفاده نکردیم. نساجی بازی بسته‌ای به نمایش گذاشت البته آن‌ها هم موقعیت‌هایی داشتند. در کل بازی خوبی نبود ولی اگر ما از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم می‌توانستیم پیروز میدان شویم.

او درباره حضور تماشاگران در این دیدار گفت: جا دارد از هواداران بابت گل نداشتن بازی عذرخواهی کنیم. ما از دیدن آن‌ها انرژی گرفتیم ولی متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم.

سرمربی استقلال درباره شرایط این تیم و انتقادات از عملکرد آبی‌ها بیان کرد: تیم ما امروز خوب بازی نکرد. امیدوارم در بازی آینده بهتر بازی کنیم. من صحبتی با مسئولان دارم. جان مادرتان، جان بچه‌هایتان VAR را بیاورید. هفته پیش، گل سالم ما را که مطهری به ثمر رساند، اعلام نکردند. امیدوارم آقای فغانی شهامت داشته باشد و بابت پنالتی‌ای که امروز نگرفت عذرخواهی کند.

مجیدی ادامه داد: دقیقا همین صحنه برای تیم‌ملی رخ داد و پنالتی گرفته شد. این اتفاق جلوی فغانی رخ داد و پنالتی نگرفت. البته این‌ها توجیه نیست که ما خوب بازی نکردیم. در حال حاضر کشورهای درجه سه آسیا هم این تکنولوژی را دارند. از مسئولان خواهش می‌کنم لطفا VAR را وارد فوتبال ما کنند.

او در ادامه درباره عملکرد مهاجمانش گفت: ما تغییرات زیادی نداشتیم. ما به این دلیل که غفوری سه روز تمرین نکرده بود و سرماخورده بود، از او استفاده نکردیم. از دو مهاجم‌مان راضی هستیم و خوب بازی کردند. وارد فضای جدیدی شده‌اند و احتیاج به زمان دارند که به شرایط خوبشان برسند.

سرمربی استقلال درباره از دست رفتن فرصت صدرنشینی اظهار کرد: اگر در بازی قبلی گل سالم ما گرفته می‌شد و بازی ۲ بر صفر می‌شد، دیگر امروز شما این سوال را نمی‌پرسیدید. امروز هم آقای فغانی اگر دقت می‌کرد و پنالتی را می‌گرفت، تیم من پیروز شده بوده و شما این سوال را نمی‌پرسیدید. البته این توجیهی برای عملکرد بازیکنانم نیست ولی اگر VAR بود ما الان چهار امتیاز بیشتر داشتیم و شما این سوال را نمی‌پرسیدید. امیدوارم در بازی‌های آینده عملکرد بهتری داشته باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین