کد خبر: ۷۳۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۵:۴۳

جزییات بزرگ‌ترین مجتمع سینمایی جهان در تهران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «احمد گلچین» در تشریح جزئیات ساخت مجتمع بزرگ‌سینمایی در تهران، گفت: این مجتمع سینمایی صددرصد با کمک دوستان و به شکل مجموعه‌ای تفریحی، فرهنگی و تجاری با ۲۵ سالن ساخته می‌شود.

به گزارش فارس، «احمد گلچین» سینمادار و طراح این پروژه در گفت‌وگویی در توضیح جزئیات ساخت یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های سینمایی جهان در تهران، اظهار داشت: با چند نفر از دوستان صحبت‌هایی در زمینه خرید زمین‌های مناسب برای احداث این مجموعه سینمایی شده است که در صورت داشتن استانداردهای لازم با مشورت دوستان خریداری خواهد شد.
 
وی با تأکید بر ساخت بزرگ‌ترین مجتمع سینمایی در ایران گفت: این مجتمع سینمایی صددرصد با کمک دوستان ساخته می‌شود. احداث این مجتمع از ۵ سال پیش در فکر من بود چرا که با توجه به اقامت ۴۵ ساله‌ام در خارج از کشور به خصوص در کشورهای شیخ‌نشین همسایه، ناظر چگونگی پیشرفت سینما و صنعت سالن‌سازی در آن کشورها بوده‌ام.
 
گلچین همچنین گفت: شرکت ما تجربه‌های زیادی در زمینه احداث سینما کسب کرده است. شرکت ما با کمپانی‌های بزرگ سینمایی همکاری دارد و در طول سال ۵۵۰ فیلم را از بالیوود، هالیوود، کشورهای اروپایی و خاور دور پخش می‌کند و به نمایش درمی‌آورد که آخرین دستاورد شرکت ما افتتاح مجتمع سینمایی ۱۲ سالنه‌ای در مجتمع تجاری سی تی دوبی است. 

وی همچنین گفت: ‌سینماهای ما در تمام دنیا با عنوان گراند معروف هستند که به طور مثال در کشورهای لبنان، اردن، کویت، قطر، بحرین و عمان به صورت زنجیروار تاسیس و فعال هستند.

گلچین هدف خود را از ساخت بزرگ‌ترین مجتمع سینمایی در ایران تاسیس سینمایی در شأن فرهنگ و تمدن ملت ایران دانست و گفت: هدف من این است که مجموعه‌ای ساخته شود تا نمونه‌ای در شأن ملت ایران برای میهمانان خارجی در دیدارهای فرهنگی و توریست‌های بین‌المللی باشد. 

این مجتمع یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های سینمایی خواهد بود که حدود ۲۵ سالن سینمایی دارد و مجموعه‌ای تفریحی، فرهنگی و تجاری است. 

گلچین افزود: قرار است برای احداث این سینما، با کسانی که علاقه‌مند به ساخت آن هستند مشو‌رت‌های بیشتری صورت گیرد چرا که ساخت این مجتمع نیازمند نشست‌های بیشتری است. البته توافق‌هایی در این‌باره صورت گرفته و به توافقات بیشتری نیازمند است. 

وی گفت: از نظرمالی و داشتن تجربه، مشکلی برای ساخت این مجتمع وجود ندارد و ما کاملا علاقه‌مند به انجام این کار هستیم، فقط به همکاری، مساعدت و راهنمایی معنوی و فکری دوستان نیازمندیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین