کد خبر: ۷۳۸۷۴
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۳۷
پس از 20 سال انتظار؛

رهبر معظم انقلاب به استان فارس سفر می کند

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب:نماینده ولی فقیه و استاندار فارس در پیام مشتركی زمان سفر پرخیر و بركت مقام معظم رهبری را به استان فارس صبح چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه سال جاری اعلام كردند. 

به گزارش آفتاب،در پیام مشترك آیت الله محی‌الدین حائری شیرازی و سید محمدرضا رضازاده آمده است : 

‪ ۲۰‬سالی است كه رهبر بزرگوار انقلاب به استان فارس سفری نداشته اند، طولانی شدن انتظار،عطش دیدار را افزون ساخته است و مژده وصال همچون زلال كوثر، تشنگی ‪ ۲۰‬ساله را فرو خواهد نشاند و شكوفه‌های عشق و محبت و صفا پهنه استانمان و دلهای تك تك مردمانمان را بهاری خواهد ساخت . 

این فرصت به منزله لیله القدری است كه از هزار ماه بهتر است ، به استقبال كسی می‌رویم كه اطاعت از فرمان امام راحل كه درود خدا بر او باد چنان بود كه خود را برای كمترین منصبی كه او بفرماید پس از ریاست جمهوری آماده كرده بود . چرا كه امام را از افسران امام زمان می‌دانست و فرمان او برایش فرمان آن حضرت بود. 

اینك او به جای امام راحل و تحت فرمان امام زمان علیه السلام قرار دارد و همه منتظران قدوم آن امام غائب باید، بنگریم كه چگونه با طهارت به پیشواز نائب او حاضر می‌شویم و راه دور را برای رسیدن به چنین فوز عظیمی نزدیك می‌دانیم .  

درخاتمه این پیام مشترك آمده است: به یاری خداوند صبح چهارشنبه یازدهم اردیبهشت ماه هشتاد و هفت ، حضور مبارك و پر خیر و بركت ایشان را در شهر شیراز مشتاقانه استقبال خواهیم نمود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین