کد خبر: ۷۳۸۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۷

اختلال در توزیع بنزین

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دستور جدید دولت مبنی بر محاسبه نرخ بنزین سهمیه‌ای برای خودروهای دولتی به قیمت 400 تومان جایگاه‌داران را متضرر و مردم را سردرگم کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب در حالی که در جایگاههای سوخت کیلومترها صف تشکیل شده است، بسیاری از جایگاه‌ها از دادن بنزین به خودروها جلوگیری کرده و در جواب اعتراض مردم به گفتن «سهمیه بنزینمان تمام شده» بسنده کرده‌اند.

این در حالی است که دکتر ناصر رئیسی فرد رئیس کانون جایگاه‌داران سراسر کشور خبر تمام شدن سهمیه بنزین جایگاه‌ها را تکذیب کرده و گفت: «بنا به قانونی که از اول اردیبهشت لازم الاجرا شد مبنی بر اخذ 400 تومان از خودروهای دولتی و با توجه به خراب بودن بسیاری از مونیتورها، کارگران دچار اشتباه شده‌اند و دیروز چند ساعتی جایگاهها را تعطیل کرده‌اند».

وی خاطرنشان کرد: «دولت این قانون را بدون مشورت با ما تصویب کرده است  که این قانون کارما  را سخت و غیر عملیاتی کرده  و برای کارگران جایگاه‌ها قابل فهم نیست».

وی در ادامه افزود: «به دلیل نبود دانش کافی و دستگاه‌های مناسب دیروز جایگاه‌ها 300-400 هزار تومان متضرر شده‌اند که امید می‌رود با تعطیلی های چند ساعته در  روزهای آتی با ارائه راهکاری از سوی دولت این مشکل مرتفع شده و کارتهای هوشمند با کارت‌خوان‌ها هماهنگ شوند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین