کد خبر: ۷۳۸۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۸
در کنسرت امسال گروه عارف؛

همکاری پرویز مشکاتیان با یک خواننده جدید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: پرویز مشكاتیان از اجرای گروه عارف در سال جاری با یک خواننده جدید خبر داد.

پرویز مشكاتیان سرپرست گروه عارف در گفت‌وگو با فارس گفت:ما مصمم هستیم امسال كنسرت جدیدی را با همان تركیب گروه عارف البته با خواننده جدید برگزار كنیم اما هنوز منتظریم مسائل مربوط به اجرا را انجام و سپس تمرینات را شروع كنیم.

وی افزود:این اجرا تكرار كنسرت سال گذشته ما در تالار بزرگ كشور نخواهد بود بلكه كاملا متفاوت است و قطعات جدیدی را با تغییر خواننده اجرا خواهیم كرد.

این آهنگساز با اشاره به قطعات اجرایی در این كنسرت اظهار داشت:من همیشه در كار هستم و قطعا قطعاتی را برای اجرا در نظر داریم اما ابتدا باید خواننده را انتخاب و بسته به نوع صدا و حنجره خواننده قطعاتی را در نظر بگیرم.

سرپرست گروه موسیقی عارف با بیان اینكه تركیب گروه تغییر نخواهد كرد و تنها خواننده عوض می‌شود،بیان داشت: خواننده هیچ وقت جزو گروه عارف نیست و تنها برای آهنگسازان و گروه‌های مختلف می‌خواند.

وی ادامه داد: هر كدام از كارهای هر آهنگسازی حال و احوالی دارد كه باید با حنجره‌ای خاص خوانده شود، بر این اساس است كه خواننده در اجراهای مختلف عوض می‌شود.

مشكاتیان در خاتمه خاطر نشان كرد:این كنسرت قطعا امسال برگزار خواهد شد اما زمان آن را هنوز تعیین نكرده‌ایم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۷
0
0
سلام. من مي خوام در خصوص همكاري استاد با يك خواننده جديد يك خواننده يه ايشان معرفي كنم. چطور مي تونم با استاد تماس بگيرم؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین