کد خبر: ۷۳۸۸۸۵
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۵

جزئیات نشت گاز در سالن نمایش خیابان شریعتی

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از نشت گاز در سالن نمایش واقع در خیابان شریعتی خبر داد.
جزئیات نشت گاز در سالن نمایش خیابان شریعتی
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی گفت: ساعت ۲۱:۱۰ دقیقه امشب یک مورد حادثه نشت گاز منوکسید کربن در یک ساختمان واقع در خیابان شریعتی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ایستگاه شماره ۷۳ به محل اعزام شد و در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد: نیروها مشاهده می‌کنند که در یک ساختمان ده طبقه اداری که همه طبقات که تمامیقسمت‌های آن تعطیل بود؛ در طبقه منهای یک سالن تئاتر بود و از صبح امروز نیز مشغول به فعالیت بوده، چندین نفر به دلیل نشت گاز با مشکل تنفسی مواجهه می‌شوند.

ملکی بیان کرد: نیروها پس از بازرسی محل متوجه نشت گاز منوکسید کربن در این طبقه و در مجاورت موتورخانه می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه بخشی از این گاز در حجم بسیار زیادی در این طبقه پخش شده بود تصریح کرد: آتش نشانان با هماهنگی مسئولین این سالن نمایش تئاتر را متوقف کرده و نفرات را با آرامش کامل از محل خارج می‌کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ نفر از افرادی را که مشغول بازی تئاتر بودند و همچنین از تماشاچیان این نمایش بدون کوچک‌ترین مشکلی از محل خارج شدند.

وی اظهار کرد: در بررسی‌های عوامل ما از موتورخانه مشخص شد که نقص در دودکش‌های موتورخانه و دلیل ناتوانی در انتقال آلاینده‌ها سبب این حادثه شده بود که پس از آن موتورخانه را خاموش کرده و تاکید کردند که موتورخانه توسط عوامل بازرسی صورت گیرد.

ملکی گفت: خوشبختانه با اطلاع رسانی به موقع جلوی خسارات بیشتر در این حادثه گرفته شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین