کد خبر: ۷۳۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۸
محجوب:

درمورد مشکلات مردم خودفریبی و فرافکنی نکنید

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محجوب گفت:«ارائه آمار و ارقام های غیرواقعی در خصوص معضلات اقتصادی نظیر بیکاری و کاهش تورم دردی را دوا نمی کند».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، علیرضا محجوب در همایش انتخاباتی کاندیداهای اصلاح طلب در مسجد امیر المومنین با اشاره به اینکه برخی تصمیم گیری ها در حوزه اقتصادی غیرکارشناسانه است تاکید کرد: «ارائه آمار و ارقام های غیرواقعی در خصوص معضلات اقتصادی نظیر بیکاری و کاهش تورم دردی را دوا نمی کند». 

وی افزود:« نباید درباره مسائل اقتصادی و مشکلات مردم خودفریبی و فرافکنی کرد بلکه باید به فکر راه چاره و راهکارهای عملی بود». 

دبیر کل خانه کارگر خاطرنشان کرد: «مجلس هشتم می تواند با فراهم کردن زمینه گسترش تأمین اجتماعی و بیمه های بیکاری جلوی بسیاری از معضلات و مشکلات جامعه را بگیرد».

 وی با تأکید بر اینکه مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری را نمی توان روی کاغذ حل کرد گفت: «راه یافتگان به مجلس هشتم باید با نگرشی اساسی و عمل گرایانه در راستای کاهش معضلات اقتصادی قدم بردارند».

محجوب در پایان گفت:« ایجاد امنیت شغلی، رفع معضل بیکاری و سرو سامان دادن به وضعیت کارگران از جمله مسائلی است که پیگیری آن در مجلس هشتم ضرورت دارد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین