کد خبر: ۷۳۹۰۸۳
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶
تبلیغات

درکام، فروشگاهی برای خرید بهترین محصولات طبیعی و محلی از سراسر ایران

اکثر افراد به دلیل تقلباتی که معمولا در انواع مواد غذایی انجام می‌شود، ترجیح می‌دهند مواد غذایی مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان و تولیدکنندگان مطمئن خریداری کنند.
درکام، فروشگاهی برای خرید بهترین محصولات طبیعی و محلی از سراسر ایران
آفتاب‌‌نیوز :

این روز‌ها بسیاری از افراد بیشتر علاقه‌مند هستند که از مواد غذایی طبیعی و محلی استفاده کنند، زیرا می‌دانند که مواد غذایی صنعتی، به دلیل داشتن نگهدارنده و سایر افزودنی‌های شیمیایی، برای سلامتی مضر هستند. هم‌چنین اکثر افراد به دلیل تقلباتی که معمولا در انواع مواد غذایی انجام می‌شود، ترجیح می‌دهند مواد غذایی مورد نیاز خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان و تولیدکنندگان مطمئن خریداری کنند.

فروشگاه محصولات محلی درکام

از آن جایی که شناسایی تولیدکنندگان محلی خوب و دسترسی به آن‌ها کار راحتی نیست، بهترین راه دسترسی به مواد غذایی طبیعی و محلی سالم و باکیفیت، خرید از یک مکان قابل اعتماد است که با بهترین و مجرب‌ترین تولیدکنندگان همکاری کند.

فروشگاه درکام، راهی برای دسترسی و خرید مستقیم از کشاورزان و تولیدکنندگان محلی

درکام یک فروشگاه اینترنتی مواد غذایی سالم، طبیعی و محلی است که برای پیدا کردن بهترین محصولات به شهر‌ها و روستا‌های مختلف ایران سفر می‌کند، با تولیدکننده‌ها، باغدار‌ها و کشاورز‌های مختلف دیدار می‌کند، در نهایت چند نمونه از محصولات را انتخاب کرده و بعد از انجام آزمایش و تست کیفیت‌سنجی روی آن‌ها، باکیفیت‌ترین محصولات را انتخاب و به مشتریانش عرضه می‌کند.

تیم درکام فعالیتش را از سال ۹۷ و با محصول چای ایرانی شروع کرد؛ بعد‌ها به مرور محصولاتی مانند برنج ایرانی، روغن حیوانی، عرقیات گیاهی اصل کاشان، زعفران سرگل ممتاز، ارده و شیره، روغن کنجد، روغن ارده کنجد، روغن زیتون رودبار، کشمش پلویی آفتابی، خرما کبکاب بهبهان و مغز گردو تویسرکان به سبد محصولات این فروشگاه اضافه شدند. این فروشگاه در تلاش است که سبد محصولاتش را از این هم وسیع‌تر کند و به یک برند بزرگ و قابل اعتماد تبدیل شود طوری که افراد بتوانند چشم بسته به آن اعتماد کنند. شما می‌توانید داستان شروع درکام و فرآیند کاری این فروشگاه را در فیلم زیر ببینید.

https://www.aparat.com/v/i۸Rcz/

با خرید از فروشگاه درکام این امکان برای شما فراهم است که محصولات باکیفیت و اصل را به صورت مستقیم از کشاورز و تولیدکننده، با قیمت مناسب و بدون زحمت درب منزلتان تحویل بگیرید.

تیم درکام سعی دارد علاوه بر فراهم کردن محصولات عالی برای مشتریانش، تجربیات و اطلاعاتی را که طی چند سال در زمینه‌های مختلف به دست آورده، با ساخت ویدئو‌های مختلف و نوشتن مقالات متنوع از طریق سایت درکام به اطلاع افراد برساند.

شما می‌توانید برای مشاهده این ویدئوها، مطالعه مقالات علمی و آشپزی درکام و هم‌چنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع محصولات و سفارش آن‌ها، به سایت درکام به نشانی https://dorkam.com/ مراجعه نمایید و این فروشگاه را بیشتر بشناسید.

۵ ارزشی که فروشگاه درکام به مشتریانش می‌دهد

اول اینکه یک تیم خوب و متعهد پشت این کسب و کار است که کیفیت بالای محصولات و رضایت مشتری برایشان حرف اول را می‌زند.

سبد محصولات این فروشگاه تنوع زیادی دارد و مشتریان می‌توانند از طریق آن به انواع محصولات طبیعی و محلی اصل و باکیفیت دسترسی پیدا کنند؛ برای آگاهی از لیست محصولات درکام، کافیست به سایت این فروشگاه به آدرس dorkam.com سری بزنید.

سوم اینکه، چون درکام محصولات را مستقیماً از کشاورز و تولیدکننده تهیه می‌کند، به دلیل حذف واسطه‌ها، هم کشاورز و تولیدکننده سود بیشتری کسب می‌کنند و هم اینکه افراد می‌توانند با هزینه کمتری به محصولات طبیعی و باکیفیت دست یابند.

این فروشگاه پشتیبانی خوبی دارد و اگر هر یک از مشتریان در هر یک از مراحل خرید با مشکل یا سوالی مواجه شوند، به خوبی آن‌ها را راهنمایی خواهند کرد؛ و پنجمین مورد ضمانت بازگشت وجه تا ۷ روز است؛ یعنی اگر مشتری به هر دلیل از کیفیت محصولی که خریداری کرده رضایت کافی نداشت، می‌تواند آن محصول را تا ۷ روز برگرداند و وجه پرداختی خود را به راحتی پس بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین