کد خبر: ۷۳۹۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۳

نیشابور ۳۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد

معاون استاندار و فرماندار نیشابور گفت:این شهرستان ۳۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد با این حال می توان با مدیریت صحیح عرصه‌های منابع طبیعی ۲۰۰ میلیون لیتر آب را به سفره های زیر زمینی این شهرستان اضافه کرد.
نیشابور ۳۰۰ لیتر در ثانیه کمبود آب دارد
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا قامتی روز سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نیشابور افزود:عدم ایجاد التهاب در شهرستان ها، داشتن سند بومی و عملیاتی، تقویت واحد های تولید راکد و فعال کردن آنها و ایجاد اشتغال از موارد مورد توجه و تاکید استاندار خراسان رضوی است.

وی با اشاره به هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرلشگر پاسدار شهید نورعلی شوشتری ادامه داد: بسیجی برای نظام کار می‌کند و اشخاص برایش تفاوتی ندارند که این ویژگی مدیران ولایی است و هر کس مردم را ناامید کند بسیجی نیست.

امام جمعه نیشابور هم در این نشست گفت: دولت برای اقدامات جدی اقتصادی باید جراحی های مهمی انجام دهد و اگر دولت لازم باشد برای مسایلی مانند ارز، نقدینگی و به طور کلی مسایل اقتصادی تصمیمی بگیرد باید آسیب ها و درد ها را تحمل کند تا مردم بعدا به آسایش برسند.

حجت الاسلام سید قاسم یعقوبی افزود: نیشابور شهر سیمرغ است، ۳۰ مرغی که یک هدف را دنبال می‌کنند و این نشان از وحدت مدیریت است و باید در کارها اتحاد داشت و همکاری کرد و اگر هر کسی در لاک خودش کار کند کارها ذره ای پیش می‌رود و به نتیجه نمی‌رسد.

نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست گفت: باید با مدیریت منابع آب تنش آبی را پشت سر گذاشت و برای کمک به حل مساله آب شهرستان ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار جذب شده است.

هاجر چنارانی افزود: در روستای فدیشه ۲۰۰ منزل را در اجرای طرح هادی خارج از محدوده اعلام کرده اند که موجب مشکلات عدیده‌ای شده است و ما مدافعان مردم هستیم.

وی ادامه داد: میان جلگه به زودی شهرستان خواهد شد و این امر در نخستین جلسه تقسیمات کشوری به تصویب خواهد رسید و بعد از میان جلگه به دنبال ارتقای بخش سرولایت خواهیم بود.

دیگر نماینده نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با توجه به‌ افزایش ۳۵۰ درصدی بودجه بسیج نسبت به پارسال امیدواریم بسیج در عرصه‌های مختلف حضور ویژه ای داشته باشد.

احسان ارکانی افزود: با رایزنی‌های انجام شده ۳۵ میلیارد تومان برای حل مشکل کمبود تخت بیمارستانی از محل هدفمند کردن یارانه ها برای بیمارستان سوم نیشابور تخصیص یافته است.

وی با اشاره به مشکلات اخیر ایران‌خودرو خراسان ادامه داد: مشکلات ایران خودرو قسمتی در تهران و قسمتی دیگر در شهرستان باید پیگیری شود.

او اضافه کرد: انبار مخابرات باعث قفل شدن هسته مرکزی شهر نیشابور شده است و قرار است شهرداری در قالب تهاتر با مخابرات مشکل مردم را رفع کند.

مرکز شهرستان ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین