کد خبر: ۷۳۹۲۲
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۳:۲۵

فوتسال، غریبه ای در کرمان!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کرمان از جمله استان‌های پرستاره و پراستعداد ورزش ایران است که تقریبا در تمامی رشته‌ها برای خود نام و نشانی دست و پا کرده و اکنون نیز در اکثر لیگ‌های برتر ایران صاحب جایگاهی متناسب است.

به گزارش خبرنگار آفتاب، کرمان به لحاظ صنایع، معادن و دیگر موارد مرتبط به آن نیزصاحب قوی‌ترین صنایع است که هر کدام از آنها با یک درصد بودجه ورزشی خود توانایی حمایت آنچنانی از تعداد زیادی از تیم‌های ورزشی را دارند کما اینکه باشگاه صنعت مس کرمان از جمله این موارد به شمار می‌آید.

کرمانی‌ها با نقل ‌و انتقالی که در میانه‌های لیگ برتر فوتبال در باشگاه مس، نشان دادند که به لحاظ مالی تا چه اندازه دستشان باز است و حضور قلعه نوعی در کرمان دلیلی بر این مدعاست اما نماینده کرمان در لیگ برتر فوتسال گویا روی دیگر این ماجراست.

صنعت ذغال سنگ کرمان که به لحاظ صنعت منحصر به فرد خود یکی از قطب‌های اقتصادی استان و بلکه ایران محسوب می‌شود چند سالی است که حال و روز خوشی را به لحاظ مالی ندارد.

فوتسالی‌های کرمان پس از راهیابی به لیگ برتر پس از تمام حمایت‌های چشمگیر مدیران قبل خود نزدیک به دو سال است که روی خوشی از مسئولان سیاستگذار خود ندیده‌اند .

آنها پس از کش و قوس فراوانی که بر سر بودجه در سال قبل بوجود آمد در حالی‌که می‌رفت سهمیه با ارزش خود را به خاطر نبود پول از دست بدهند با رقمی بخورو نمیر وارد بازی‌ها شدند که نتیجه آن هم فرار از سقوط در دقیقه 90 بازی‌ها بوده است.

حاجی محمدی مدیرعامل مشتاق باشگاه ذغال سنگ این روزها از این جلسه به آن جلسه می‌رود تا بلکه بتواند اسپانسری مناسب برای تیمش مهیا کند چرا که ذغالی‌ها گویا امسال به کلی دست رد به سینه تیم‌های ورزشی خود زده‌اند و حتی حاضر به پرداخت همان رقم اندک سال قبل خود هم نیستند.

به هر حال این هم یک نوع تبعیض میان تیم‌های یک استان محسوب می‌شود که نقطه تاریکش بر روی باشگاه ذغال سنگ سایه انداخته و اگرمسئولان استانی وارد عمل نشوند منجر به حادثه ناگواری در آینده فوتسال کرمان خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین