کد خبر: ۷۳۹۳۱۶
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶

بهترین ردیاب کامیون چه ویژگی‌هایی دارد؟

جی پی اس خودرو دستگاه هوشمند و کوچکی بوده که در هر نقطه از خودرو قابل نصب است. ردیاب به شرکت‌های حمل و نقلی کمک می‌کند تا بتوانند مدیریت کاملی بر پرسنل خود داشته و در صورت لزوم اقدامات به‌هنگامی داشته باشند تا از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.
بهترین ردیاب کامیون چه ویژگی‌هایی دارد؟
آفتاب‌‌نیوز :

بیش از ۴۰ درصد از سرقت‌ها در ایران، مربوط به سرقت خودرو است. این آمار به تنهایی نشان می‌دهد که امنیت یکی از مهم‌ترین چالش‌های رانندگان و شرکت‌های حمل و نقلی است. در این راستا شرکت‌های حمل و نقل و راننده کامیون‌ها می‌توانند برای پیشگیری از سرقت، برای کامیون خود ردیاب خریداری کنند. خوشبختانه استفاده از ردیاب کامیون نیازی به هیچ‌گونه مجوزی ندارد.

اما بهترین ردیاب کامیون چه ویژگی‌هایی دارد؟ در این مقاله همراه ما باشید تا ویژگی یکی ردیاب استاندارد را بررسی و بهترین شرکت عرضه‌کننده در ایران را معرفی کنیم.

بهترین ردیاب خودرو در ایران؛ از سواری تا کامیون

جی پی اس خودرو دستگاه هوشمند و کوچکی بوده که در هر نقطه از خودرو قابل نصب است. ردیاب به شرکت‌های حمل و نقلی کمک می‌کند تا بتوانند مدیریت کاملی بر پرسنل خود داشته و در صورت لزوم اقدامات به‌هنگامی داشته باشند تا از حوادث احتمالی جلوگیری کنند.

از مهم‌ترین چالش و معضلاتی که رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل با آن مواجه هستند، سرقت کامیون و خودرو‌های سنگین است که خسارت زیادی را به شرکت‌ها تحمیل می‌کند. ردیاب کامیون مکان یاب دقیقی است که امکانات و قابلیت‌های زیادی دارد؛ در ادامه ویژگی‌هایی بهترین ردیاب کامیون را به‌طور کامل شرح می‌دهیم.

کنترل از راه دور؛ جذاب‌ترین ویژگی ردیاب کامیون

یکی از جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین امکانات و ویژگی‌های بهترین ردیاب کامیون، کنترل از راه دور است. اگر نگران باز ماندن درب‌ها هستید یا از جای پارک خود مطمئن نیستید، می‌توانید از راه دور به‌صورت آنلاین و آفلاین کامیون خود را در هر لحظه از ۲۴ ساعت چک کنید.

رانندگان می‌توانند با استفاده از پنلی که بعد از نصب ردیاب در اختیار دارند خودرو از راه دور مدیریت کنند. در برخی از ردیاب‌ها قطعه‌ای روی رله خودرو نصب می‌شود و در صورت سرقت می‌توان با ارسال یک پیامک خودرو را از راه دور خاموش کرد.

گاهی شرکت‌های حمل و نقلی برای ردیابی رانندگان خود از راه دور، از قابلیت Live location واتساپ استفاده می‌کنند. اما واقعیت آن است که ردیاب بسیار بهتر از جی پی اس گوشی عمل می‌کند. چراکه گوشی بعد از مدت کوتاهی خاموش می‌شود، اما از ردیاب‌ها می‌توان با یکبار شارژ تا ۱ سال نیز استفاده کرد.

بهترین ردیاب کامیون چه ویژگی‌هایی دارد؟

درخواست کمک اضطراری و ردیابی دقیق کامیون در سراسر ایران

حادثه خبر نمی‌کند. ممکن است در جاده هر فردی با انواع چالش‌ها مواجه شود. در این خصوص راننده می‌تواند در مواقع اضطراری درخواست s.o.s ارسال کند. از طرفی نیز قیمت کامیون در ایران بالا است و در صورت به سرقت رفتن کامیون خسارت زیادی به راننده یا شرکت حمل و نقلی تحمیل می‌شود. به همین دلیل برای پیشگیری از سرقت کامیون و ردیابی دقیق استفاده از ردیاب بسیار ضروری است.

خوشبختانه قیمت جی پی اس خودرو به‌صرفه بوده و در فروشگاه‌ها معتبر در ایران به فروش می‌رسد. اما توجه داشته باشید که بسیار مهم است ردیابی که برای کامیون تهیه می‌کنید، دقیق و با کمترین میزان خطا باشد. ردیابی دقیق نقطه جغرافیایی این امکان را به دست می‌دهد که در صورت سرقت کامیون بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن با همکاری پلیس کامیون را پیدا کرد.

شنود کابین راننده و کنترل سرعت ردیاب کامیون در هر لحظه

ردیاب هوشمند این امکان را به شرکت‌های حمل و نقلی می‌دهد که در صورت لزوم بتوانند کابین راننده را شنود کنند. ردیاب خودرو قابلیت ارسال هشدار سرعت نیز دارد. در صورتی که راننده کامیون بیشتر از حد مجاز سرعت داشته باشد، ردیاب این موضوع را به مسئول کنترل خودرو اعلام می‌کند. همچنین می‌توان راننده را از سرعت غیر مجاز مطلع کرد تا از بروز دردسر‌های احتمالی پیشگیری شود.

تعیین محدوده جغرافیایی و اعلام زمان دقیق تحویل بار

با استفاده از دستگاه جی پی اس خودرو می‌توان برای کامیون محدوده جغرافیایی خاصی را تعیین کرد. چنانچه راننده از محدوده تعیین شده عبور کرد برای کنترل کننده ردیاب پیامک ارسال می‌شود. همچنین با نرم‌افزار جی پی اس کامیون که در اختیار شما قرار می‌گیرد در هر لحظه می‌توانید از موقعیت مکانی کامیون مطلع و به‌صورت تقریبی زمان تحویل بار را به مشتریان خود اطلاع دهید.

ابعاد کوچک جی پی اس خودرو و امکان نصب در هر نقطه از کامیون

دستگاه ردیاب خودرو کوچک بوده و با آهنربا‌های قدرتمندی که دارد در قسمت‌های فلزی خودرو قابل نصب است. آهنربا‌های ردیاب به حدی قدرتمند هستند که به راحتی از محل نصب کنده نمی‌شوند. از طرفی به دلیل کوچک بودن ردیاب، امکان پیدا شدن آن توسط سارق بسیار بعید به نظر می‌رسد. همچنین بهتر است که از ردیاب کامیون به عنوان دزدگیر دوم استفاده شود. چراکه بعد از خنثی کردن دزدگیر اول سارق احتمالاً به دنبال ردیاب یا دزدگیر دیگری نخواهد بود.

بهترین ردیاب کامیون چه ویژگی‌هایی دارد؟

پشتیبانی از سیم‌کارت و باطری داخلی دو قابلیت ضروری و مهم

خوشبختانه ردیاب‌ها از سیم‌کارت GPRS کلیه اپراتور‌ها در ایران پشتیبانی می‌کنند. در این خصوص شرکت‌های حمل و نقل از راه دور می‌توانند در سراسر ایران کنترل کاملی بر کامیون‌های خود داشته باشند. برای اینکه مدت زمان طولانی‌تری بتوانید به ردیابی وسایل نقلیه خود بپردازید، در داخل ردیاب‌ها باتری داخلی قدرتمندی تعبیه شده است. باتوجه به باتری داخلی ردیاب‌ها با یکبار شارژ می‌توان از ۷ روز تا ۱ سال از ردیاب کامیون استفاده کرد. به همین دلیل در هنگام خرید ردیاب حتماً به ظرفیت باتری داخلی جی پی اس هوشمند توجه داشته باشید.

قیمت جی پی اس ماشین سنگین چقدر است؟

قیمت جی پی اس ماشین سنگین به‌صرفه و کاملاً منطقی است. با امکانات، قابلیت‌ها و کاربرد‌های زیادی که جی پی اس کامیون دارد، قیمت آن بسیار ناچیز است. لازم به ذکر است که قیمت بالای یکی ردیاب نیز نشان‌دهنده کیفیت عالی نیست.

برخی از برند‌های متفرقه محصولات خود را با قیمت‌های نجومی در بازار ارائه می‌کنند که توجه و تمرکز مشتری نسبت به برند و کیفیت محصول کمتر شود؛ این فروشندگان سودجو ردیاب‌های نامرغوب خود را با قیمت بسیار بالا عرضه می‌کنند و با این کار سعی دارند که محصول خود را خاص و باکیفیت جلوه دهند. برای خرید جی پی اس هوشمند خودور حتماً از فروشگاه‌ها معتبر اقدام و لیست قیمت ردیاب خودرو را بررسی کنید.

خرید جدیدترین ردیاب خودرو سواری و کامیون از ایران رهیاب

در این مقاله بهترین ویژگی ردیاب کامیون را بررسی کردیم. از جمله مهم‌ترین کاربرد ردیاب می‌توان به پیشگیری از سرقت، رصد راننده، مکان‌یابی دقیق در سراسر ایران، زمان دقیق تحویل بار، خاموش کردن خودرو از راه دور، پشتیبانی از سیم‌کارت، تعیین محدوده جغرافیایی، شنود کابین راننده، امکان نصب در سراسر خودرو، درخواست کمک اضطراری و... اشاره کرد. اما بهترین ردیاب خودرو خارجی را از کجا تهیه کنیم؟

ایران رهیاب بهترین عرضه‌کننده جی پی اس خودرو در ایران است که با توجه به عرضه بدون واسط، قیمت بسیار بهینه‌ای دارد. چنانچه برای تهیه بهترین ردیاب خودرو با ریموت دزدگیر سوال یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان ایران رهیاب به شماره تلفن‌های شرکت تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین