کد خبر: ۷۳۹۳۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۰۶
اعلام اسامی مفسدین اقتصادی بی‌تاثیر است

مفسدانی وجود دارند که جزایری انگشت کوچکشان هم نیست

افتخاری: مهمترین کار ما تاسیس فراکسیون قرآن و عترت بود
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جلسه سخنرانی مهدی کوچک‌زاده و لاله افتخاری کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان عصر امروز در دانشکده حقوق دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگاری سیاسی آفتاب، مهدی کوچک‌زاده در این مراسم در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا با یکدست شدن حاکمیت هنوز مشکلات مردم حل نشده‌است، گفت: «رسیدن به مناصب حکومتی برای رسیدن به اهداف قطعاً لازم است، ولی باید دید که سرمایه و پول دست چه کسانی است. بعضی تورم را ناشی از برداشت زیاد از حساب ذخیره ارزی و تزریق نقدینگی به بدنه اقتصاد می‌دانند و بعضی هم کم‌تجربگی صاحب منصبان را دلیل آن می‌دانند اما به نظر من پارامتر دیگر 14000 میلیارد تومان اقساط وام‌های معوقه است که به بعضی از سرمایه‌داران داده شده است». 

وی افزود: «با این پول چه کارها که نمی‌شود کرد، چندین میلیارد تن گوجه‌فرنگی می‌شود خرید، و یا مسکن خرید و مملکت را با مشکل مواجه کرد و سنگ‌اندازی کرد». 

وی همچنین، در پاسخ به سوالی در مورد تخصص اصلی‌اش گفت: «بنده اول انقلاب در دادستانی به شکایات مردم رسیدگی می‌کردم و الان هم در کمیسیون اصل نود این کار را انجام می‌دهم و از حقوق ملت در برابر شرکت‌های دولتی و خارجی دفاع می‌کنم».

وی در مورد اختلافات مجلس و دولت بر سر بحث بودجه، گفت: «رسانه‌ها معمولاً دعوا راه می‌اندازند تا سر ما را گرم کنند و دعوای دولت و مجلس اصالت ندارد و آنها که دنبال شکستن معیارها هستند آن‌را القاء می‌کنند». 

وی تصریح کرد: «حالا کسی خود راوکیل المله و بقیه را وکیل‌الدوله می‌داند حرف دیگری است و بنده از دفاع از جایگاه دولت تبری نمی‌جویم».

کوچک‌زاده در پاسخ به پرسشی مبنی بر دلیل عدم اعلام مفسدان اقتصادی،‌ گفت: «بنده از ابتدا مخالف قانون مجلس در این مورد بودم چون اعتقاد دارم که اعلام اسامی مفسدان فقط یک پارامتر بازدارنده است، در حالی که آن شخص آن قدر پول برده که می‌تواند اسم خودش را عوض کند و یا حتی قیافه‌اش را تغییر و اگر کسی هم سراغش رفت، آنرا با پول بخرد».

وی ادامه داد: «با گفتن اسامی مفسدین، آن‌ها که پول بیت‌المال را پس نمی‌دهند. در این کشور مفسدانی وجود دارند که شهرام جزایری انگشت کوچک آنها هم نمی‌شود و من راه مبارزه را فقط منحصر در این نمی‌دانم».

وی همچنین در مورد مبلغ حقوق نمایندگان مجلس، گفت: «حقوق هر نماینده یک میلیون و چهارصد هزار تومان است که علاوه بر آن پرداخت فیش‌های هزینه موبایل و حق مسکن و حق ایاب و ذهاب و هزینه افراد همراه و محافظین است و هزیته‌های دفتر مردمی که بعضی از نمایندگان افرادی را در خدمت خود گرفته‌اند».

وی ادامه داد: «به نظرم تا زمانی که حقوق مسئولین در حدی قرار نگیرد که درد مردم را بفهمند، بسیاری از مشکلات از نظر آنها پنهان است و آن موقع می‌توانند شرایط مردم را درک کنند».

لاله افتخاری، نماینده مجلس هفتم و کاندیدای اصولگرایان در شهر تهران نیز در این جلسه با ذکر سوابق و کارنامه حضور خود در مجلس گفت:‌ «مهمترین کار ما تاسیس فراکسیون قرآن و عترت در مجلس بود و همچنین فراکسیون حمایت از مخترعان کشور را هم راه‌اندازی کردیم».

وی همچنین در مورد ارزیابی مرحله دوم انتخابات گفت: «با توجه به اینکه مردم به طور شفاف با دو گروه مواجه هستند و با سابقه مرحله اول انتخابات ما امیدواریم که اصولگرایان در آن برنده شوند».

وی در مورد اختلافات مجلس و دولت گفت:‌ «اختلاف‌نظردولت و مجلس، دعوای طلبگی است و یکسری مسائلی که مطرح می‌شود، ناشی از بزرگنمایی رسانه‌هاست». 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین