کد خبر: ۷۳۹۴۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸

رایزنی باقری با وزیر خارجه کویت

علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به کویت با «شیخ احمد ناصر المحمد الصباح» وزیر امور خارجه این کشور دیدار و رایزنی کرد. در این دیدار، روابط دوجانبه و مسائل منطقه مورد رایزنی و گفتگو، طرفین قرار گرفت.
رایزنی باقری با وزیر خارجه کویت
آفتاب‌‌نیوز :

معاون سیاسی وزارت خارجه جمهور اسلامی ایران بعد از ظهر امروز پنج شنبه با وزیر خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که با حضور قائم مقام وزیر و معاونان وزارت امور خارجه کویت و کاردار سفارت کشورمان در کشور متوقف فیه برگزار شد، شیخ احمد ناصر المحمد الصباح ضمن ابلاغ پیام سلام و تحیت امیر و مقامات عالی رتبه کویت به مقام معظم رهبری و رییس جمهوری ایران بر اهمیت گسترش روابط دوجانبه در همه زمینه‌ها و قدردانی از مواضع دوستانه جمهوری اسلامی ایران نسبت به کویت و دیگر کشور‌های منطقه تأکید کرد.

به گزارش سفارت ایران در کویت، شیخ احمد الصباح در این دیدار پیوند‌های تاریخی و ناگسستنی دو کشور را مهم و ریشه دار توصیف و ابراز امیدواری کرد تعامل میان دو کشور بیش از پیش ارتقا پیدا کند.

در این دیدار علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان نیز تصریح کرد: دولت جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط همه جانبه با کویت برنامه دارد و از این رو امیدوار است تا ظرفیت‌های تعامل میان کشور بویژه کمیسیون مشترک ایران و کویت هرچه سریعتر فعال شود.

بر اساس این گزارش علی باقری روز گذشته نیز در جریان سفر به امارات، با مقامات این کشور عربی رایزنی و گفتگو کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین