کد خبر: ۷۳۹۵۱۳
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

فیلم| بیهوش شدن راننده در پشت فرمان خودرو در اتوبان

یک راننده با ایجاد تصادف جان راننده‌ای که در پشت فرمان خودروی خود بیهوش شده بود نجات داد.
فیلم| بیهوش شدن راننده در پشت فرمان خودرو در اتوبان
آفتاب‌‌نیوز :

همه ما می‌دانیم که حوادث رانندگی به ویژه تصادفات تا چه اندازه می‌توانند به یک تهدید برای جان افراد تبدیل شوند، اما اگر به شما گفته شود که یک تصادف منجر به نجات جان راننده شده چه فکر می‌کنید؟ شاید تا زمانی که ویدئوی زیر را تماشا نکنید نتوانید این ادعا را باور کنید.

به تازگی یک راننده هلندی با قربانی کردن خودروی خود موفق شد تا جان یک راننده را که در پشت فرمان خودرو نیمه بیهوش شده بود نجات دهد. در حالی که راننده در معرض خطر پس از بیهوش شدن در پشت فرمان، کنترل خودروی خود را از دست داده بود آقای « هنری تِمِرمانس » با قرار دادن خودروی خود در مقابل خودروی وی موفق به متوقف کردن آن شد. این اتفاق بعدازظهر روز جمعه در منطقه «نانسپیت» هلند رخ داد.

ویدئویی که منتشر شده نشان می‌دهد خودروی این راننده در حالی که از کنترل خارج شده وارد حاشیه اتوبان شده و با وجود برخورد جزئی به گاردریل کنار اتوبان به حرکت خود ادامه می‌دهد. این راننده که در جلوی این خودرو در حال رانندگی بود پس از آنکه متوجه این اتفاق شد خودروی خود را متوقف و موجب برخورد خودروی از کنترل خارج شده به خودروی خود و توقف کامل آن شد. این ویدئو توسط دوربین داش کم خودرویی که در عقب این دو خودرو در حرکت بود ثبت شد.

این ویدئو پس از انتشار در یکی از شبکه‌های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۷۱۵ هزار بیننده داشته و بیش از ۲۰ هزار بار بازنشر شده است. انتشار این ویدئو با بازخورد کاربران نیز همراه بود و بسیاری اقدام آقای تِمِرمانس را که از کشته یا مجروح شدن احتمالی تعدادی جلوگیری کرد مورد تمجید قرار دادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین