کد خبر: ۷۳۹۵۹
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۱:۰۵

طرح بیمه در صحنه تصادف عملی نشد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: «بر اساس توافق با بیمه ایران قرار بود؛ خسارات کمتر از پنج میلیون ریال در صحنه تصادف محاسبه شود؛ اما این موضوع به خوبی عمل نمی شود».

به گزارش واحد مرکزی خبر سردار سرتیپ محمد رویانیان روز دوشنبه در حاشیه دیدار و تماس تلفنی با مردم در دفتر نظارت همگانی 197 در جمع خبرنگاران افزود:« در حال حاضر در شهرهای استان تهران و منطقه 6 شهرداری تهران رسیدگی به تصادفات با حضور نماینده بیمه، کم و بیش ادامه دارد اما امیدواریم این امر در سراسر کشور اجرایی شود».

رئیس راهنمایی و رانندگی کشور در ادامه گفت: «یکی از برنامه های جدی راهنمایی و رانندگی در سال جاری، ساماندهی و کنترل موتورسیکلت ها و سواری هاست».

سرتیپ رویانیان افزود:«در 24 ساعت گذشته در تهران 600 دستگاه موتورسیکلت متوقف و 4 هزار دستگاه نیز اعمال قانون شد».

وی با بیان این که از 15 اردیبهشت امسال با موتورسواران متخلف برخورد می شود گفت:«موتور سواران باید گواهینامه، بیمه نامه و کارت موتور خودرا به همراه داشته باشند در غیر این صورت موتور آنان توقیف می شود».

رئیس راهنمایی و رانندگی ادامه داد:«به استناد ماده 618 قانون مجازات اسلامی خودروهایی که در بزرگراهها و خیابانها اقدام به حرکت مارپیچ می کنند نیز به عنوان مخل انضباط اجتماعی و نظم عمومی متوقف و به دادگاه معرفی می شوند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین