کد خبر: ۷۳۹۶۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳
اشاره ترامپ به نامزدی‌اش برای انتخابات ۲۰۲۴

ترامپ: آمریکا را دوباره بزرگ ‌می‌کنیم

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به مناسبت روز شکرگذاری پیامی صادر کرد که در آن تلویحا به نامزدی مجددش برای انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ اشاره کرده است.
ترامپ: آمریکا را دوباره بزرگ ‌می‌کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در بیانیه‌ای حاوی مضمون شعار کمپین انتخاباتی سابقش تحت عنوان "آمریکا را دوباره بزرگ کنیم" بیان داشت: این یک زمان بسیار جالب در کشور ماست اما نگران نباشید، ما دوباره بزرگ خواهیم شد و ما همگی این کار را با همدیگر انجام خواهیم داد.

به گزارش نیویورک پست، ترامپ در ادامه این پیامش اضافه کرد:‌" آمریکا هرگز دوباره شکست نخواهد خورد و هرگز اجازه نخواهد داد که وارد مسیری غلط شود.نسل‌های بزرگ زیادی دارند روی ما حساب باز می‌کنند. از عید شکرگذاری در حالی که می‌دانید یک آینده شگفت انگیز پیش رویتان قرار دارد لذت ببرید."

ترامپ ۱۰ ماه قبل ریاست جمهوری آمریکا را ترک کرد و تاکنون به صورت علنی مساله رقابت مجددش با جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری را دستاویز قرار داده است. هر چند در انتخابات قبلی بایدن با هفت میلیون رای بیشتر از ترامپ در سراسر آمریکا بر او برتری داشت اما در صورتی که ترامپ می‌توانست تنها ۴۳۰۰۰ رای را در سه ایالت محل رقابت به خود اختصاص دهد نتیجه کالج انتخاباتی بین او و بایدن برابر می شد.

ترامپ در یک ایمیل جداگانه دیگر مربوط به مناسبت عید شکرگذاری که از سوی سازمانی تحت عنوان کمیته اقدام سیاسی "آمریکا را نجات دهیم" مطرح شد، بیان داشت: ما خیلی چیزها را داریم که به خاطرش شکرگذار باشیم اما متاسفانه رکورد شکستن افزایش تورم یکی از آنها نیست. "بایدن اقتصاد زیبا و قدرتمندی که من ساختم را به دست گرفته و آتش زد. قیمت وعده غذایی شما برای عید شکرگذاری۱۴ درصد افزایش یافته است. منزجر کننده است."

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین