کد خبر: ۷۳۹۶۲۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱
نوباوه گفته آمریکا "دنبال برگ برنده در مذاکرات است"

نماینده مجلس: ناآرامی در اصفهان کار آمریکا بود!

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: غنی‌سازی ۶۰ درصد دست آمریکا را در مذاکرات پیش رو خالی گذاشته و آن‌ها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند.
نماینده مجلس: ناآرامی در اصفهان کار آمریکا بود!
آفتاب‌‌نیوز :

بیژن نوباوه وطن نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری فارس با اشاره به ناآرامی صورت گرفته در اصفهان گفت: آمریکایی‌ها با ایجاد آشوب در ایران از جمله در اصفهان به دنبال کسب یک برگ برنده برای خود در مذاکرات پیش رو با جمهوری اسلامی ایران هستند. آمریکایی‌ها هیچ وقت به دنبال توافق با ایران نیستند بلکه می‌خواهند یک توافق موقت و آزادسازی بخشی از دارایی‌های ایران، جمهوری اسلامی ایران را از ادامه مسیر غنی‌سازی ۶۰ درصد بازدارند.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: غنی‌سازی ۶۰ درصد یک برگ برنده برای ایران در مذاکرات است و دست آمریکا را در این زمینه خالی گذاشته است و آن‌ها مترصد فرصتی برای ایجاد ناامنی و آشوب در ایران هستند تا ایران را یک کشور آشوب‌زده و درگیر مشکلات داخلی معرفی کنند و مذاکره‌کنندگانمان را تحت فشار قرار دهند. نیرو‌های امنیتی ایران در همان ابتدا با برخورد جدی با این افراد عوامل آن‌ها را نیز دستگیر کردند و باید این افراد هرچه سریع‌تر به مردم معرفی شوند. مطمئنا حساب کشاورزان اصفهانی از آشوبگران جداست و آن‌ها مطالبات خود را به صورت مسالمت‌آمیز همواره مطرح کرده و می‌کنند که نمونه آن را هفته قبل مشاهده کردیم.

خبرگزاری فارس در مطلب دیگری نوشته است:‌در آستانه شروع دور جدید مذاکرات رفع تحریمی، دموکرات‌ها بار دیگر به سیاست همیشگی خود، یعنی «آشوب از داخل و تحریم از خارج» روی آورده‌اند تا موضع ایران را تضعیف کنند.

این رسانه اصولگرا در ادامه نوشته است: خشکسالی اخیر، سوءتدبیر و ترک فعل‌های صورت گرفته مشکلاتی را برای تامین آب چند استان‌ کشور به وجود آورده؛ مشکلاتی که باعث تجمع ۱۶ روزه کشاورزان اصفهانی هم در زاینده‌رود شد. هرچند نمی‌شود انتظار داشت مشکلات آب در طی چند روز حل شود اما مسئولان قول دادند تا چاره‌ای برای حل مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند؛ درپی این اتفاق کشاورزان هم با انتشار بیانیه‌ای به تجمع مسالمت‌آمیز خود پایان دادند. اما پس از پایان این تجمع، عده‌ای دیگر وارد صحنه اعتراضات شدند و با روشن کردن آتش، سنگ‌پرانی به پلیس و آتش‌زدن اموال عمومی، اعتراضات را به آشوب تبدیل کردند. همزمان با ورود این عده فرصت‌طلب در اصفهان، چهره‌های نشان‌دار ضدانقلاب، منافقین و سلطنت‌طلب مانند رضا پهلوی و رسانه‌های آن‌ها از جمله BBC، اینترنشنال، منوتو، VOA و... وارد صحنه شدند. به نظر می‌رسد در آستانه شروع دور جدید مذاکرات رفع تحریمی، دموکرات‌ها بار دیگر به سیاست همیشگی خود، یعنی «آشوب از داخل و تحریم از خارج» روی آورده‌اند تا موضع ایران را تضعیف کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین