کد خبر: ۷۳۹۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
۱۴ کارگر دچار دودگرفتگی شدند

آتش در کارخانه نوردکاران فولاد تبریز

یکی از آتش نشان شهرک صنعتی شهید سلیمی تبریز جزئیات حادثه روز شنبه کارخانه «نوردکاران فولاد غرب» که منجر به مصدومیت حدود ۱۴ کارگر شد را تشریح کرد.
آتش در کارخانه نوردکاران فولاد تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مسئولان آتش نشانی شهرک صنعتی سلیمی شهرستان آزادشهر تبریز در تشریح جزئیات حادثه آتش‌سوزی در کارخانه «نوردکاران فولاد غرب» که منجر به مصدومیت حدود ۱۴ کارگر این واحد تولیدکننده انواع ساندویچ پانل، پلی‌استایرن و پلی‌یورتان، اظهار داشتند: حوالی ساعت ده وهفت دقیقه صبح امروز شنبه (ششم آذر ماه) حدود ۱۴ کارگر کارخانه «نوردکاران فولاد غرب» به دلیل یک آتش‌سوزی جزئی ناشی از سوختن بخش از محصولاتی که خود تولیدکننده آن هستند و در کنار سالن تولید انباشته شده بود بر اثر دودگرفتگی دچار مشکلات تنفسی شدند که با کمک امدادگران آتش نشانی به بیرون از کارخانه منتتقل شدند.

به گفته این مسئول؛ حدود ۸ کارگر دچار آسیب دیدگی تنفسی شدند که وضعیت سه نفرشان حادتر از بقیه بود در عین حال۵ تا ۶ نفر هم دچار آسیب دیدگی جزئی (در حد سرفه کردن) شده بودند که سرپایی مداوا شدند.

طبق اظهارات وی؛ بوی نامطبوع و تصاعد گازهای اسیدی ناشی از سوختن مواد شیمیایی ریه‌های کارگران این واحد تولیدی را درگیر کرده بود. همزمان سه تا چهار کارگری که بیشتر از بقیه همکاران دچار مشکلات تنفسی شده بودند برای خاموش کردن آتش در محیط کار خود تلاش کرده بودند که به بیمارستانی در شهرستان آزادشهر منتقل شدند.

گفتنی است؛ صبح امروز شنبه گزارش یک مورد آتش‌سوزی در یک کارخانه فولاد در شهرک صنعتی سلیمی در تبریز به رسانه‌ها گزارش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین