کد خبر: ۷۴۰۰۳
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۴۰
4 کشته در شمال عراق

عملیات انتحاری یک زن شیعه در عراق

آفتاب‌‌نیوز : آٰفتاب: به گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز بر اثر یک عملیات انتحاری که توسط یک زن در شمال عراق انجام شد 4 تن کشته شدند.

این روزنامه گزارش داد این عملیات که توسط یک زن انجام شد باعث کشته شدن سه تن از وابستگان ارتش آمریکا و یک شهروند عراقی شد.همچنین در عملیاتی دیگر که روز گذشته انجام شد 9 تن کشته شدند که اکثر آنها شیعه بودند.

عملیات انتحاری این زن در خارج از محل تجمع اعضای سنی پارلمان در بعقوبه انجام شد که به چند خودرو نیز آسیب های جدی وارد شد. 

لس آنجلس تایمز این زن را به گردان های المهدی وابسته به مقتدا صدر معرفی کرد و به نظر می‌رسد رسانه های آمریکای  تکرار ادعای سابق خود را ادامه می دهند.

همچنین بر اثر تیراندازی و تهاجم بالگردهای نظامیان آمریكا به شهرك صدر بغداد، چهل و چهار نفر كشته و زخمی شدند.
منابع پزشكی عراق اعلام كردند: در حملات دیشب و امروز اشغالگران آمریكا به شهرك صدر، چهار تن كشته و چهل نفر دیگر زخمی شدند.

نظامیان آمریكایی در حالی به تهاجم خود به شهرك صدر ادامه می دهند كه در پی محاصره این شهرك، وضع اقتصادی و بهداشتی مردم این منطقه بحرانی شده است.

در همین حال، منابع امنیتی عراق اعلام كردند: در 24 ساعت گذشته بر اثر حملات تروریستی در بغداد و دیگر شهرهای عراق، بیست تن كشته و 80 نفر زخمی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین