کد خبر: ۷۴۰۰۷۸
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲

آیا رئیسی گفت حاضریم آب صادر کنیم؟

تلویزیون سعودی ایران اینترنشنال با تحریف سخنان در اجلاس سران سازمان همکاری‌های اقتصادی (اکو) تلاش کرد تا مطابق وظیفه‌ای که برایش تعریف شده، زمینه‌ساز آشوب در ایران شود.
آیا رئیسی گفت حاضریم آب صادر کنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

اینترنشنال روز گذشته در خبری نوشت که «ابراهیم رئیسی، در اجلاس اکو اعلام کرد جمهوری اسلامی آماده است برنامه‌های آموزشی نفت و گاز را توسعه دهد و پروژه‌های انتقال آب از سوی ایران مورد توجه اکو قرار گیرد.

این رسانه سعودی فارسی زبان تیتر خبر را اینگونه زده است: «ابراهیم رئیسی: آماده‌ایم به کشورهای عضو اکو آب صادر کنیم»

این در حالی است که از قضا، رئیسی درخواستی کاملاً برعکس آنچه را که اینترنشنال مدعی شده، طرح کرده و در بخشی از سخنرانی خود در نشست سران اکو گفته که «علاقه‌مند هستیم پروژه‌های انتقال آب به کشورهای متقاضی از جمله جمهوری اسلامی ایران در دستور کار سازمان اکو قرار گیرد.»

ایران در روزهای اخیر شاهد برخی اعتراضات پیرامون آب بود و روز جمعه با حضور عناصر ضدانقلاب در میان مردم معترض و سردادن شعارهای سیاسی و توهین آمیز و فحاشی، این اعتراضات در اصفهان با درگیری میان عوامل ضدانقلاب و نیروهای پلیس همراه شد. رئیسی برای حل مشکل آب ایران، درخواست کرده ورود آب از کشورهای عضو اکو به ایران مورد بررسی قرار بگیرد، اما اینترنشنال با برعکس نشان دادن سخنان رئیسی، تلاش می‌کند زمینه رسانه‌ای آشوب سیاسی را فراهم کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین