کد خبر: ۷۴۰۲۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
حس مسابقه را از پرسپولیس گرفتند

یحیی: این برد تقدیم به مهرداد میناوند/ پاسخ به استقلال

سرمربی سرخپوشان با انتقاد از مسئولان برگزاری بازی می‌گوید که حس یک بازی قشنگ از دو تیم گرفته شد.
یحیی: این برد تقدیم به مهرداد میناوند/ پاسخ به استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با نفت مسجدسلیمان حضور یافت و در خصوص این بازی اظهر نظر کرد: بازی در مجموع جذاب نبود و موقعیت های زیادی روی دروازه ها نبود ولی خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم، سه امتیاز حساسی بود. تیمی که مقابل آن بازی داشتیم یک تیم دونده، جوان و با سرعت انتقال خوب هم در عرض و هم در طول زمین بودند و دوندگی خوبی داشتند و خیلی از فضاهایی که ما به دنبال آن بودیم را می‌بستند.

* حس مسابقه را از ما گرفتند
بازی تحت تاثیر اتفاقات قبل از بازی بود‌. ما نیم ساعت در رختکن منتظر بازی بودیم. نمی‌دانم باید اسم این مشکلات را چه بگذاریم ولی حس مسابقه و رقابت از هر دو تیم گرفته بود و بازی تحت تاثیر این مسائل بود‌. اینکه بازیکن گرم می‌کند و چهل دقیقه در رختکن منتظر بازی می‌ماند حسی که باید برای یک مسابقه خوب داشته باشد را از بین می‌برد. در هر صورت این سه امتیاز برای ما مهم و حساس بود و خدا را شکر که توانستیم به آن برسیم و خدا را شکر می‌کنیم بابت اینکه بازیکنانی داریم که در مواقع حساس و روزهای سخت یار و یاور تیم هستند.

* این برد تقدیم به مهرداد میناوند
تولد مهرداد میناوند بود و جا دارد این برد را به روح او تقدیم کنیم. انشالله که در آرامش باشد. مهرداد را همه می‌دانیم که برای پرسپولیس و تیم ملی زحمت کشید. نبود او همیشه در قلب ما احساس می‌شود و باور نداریم مهرداد را در بین خودمان نداریم. انشالله در آرامش باشد و به خانواده اش مجدد تسلیت می‌گویم.

* مهم است که با برد به استقبال دربی بروید
صحبتهایی که لازم شد انجام شد و همه درباره این مسائل (داوری) صحبت نکنیم. قبل از دربی است و باید تمرکزمان روی دربی و تمرینات و ریکاوری باشد. باید یک بازی خوب انجام دهیم و این بازی بازی حساس و مهمی است. مهم است که با برد به استقبال دربی بروید، تاثیر مثبت روی بازیکنان می‌گذارد و همیشه برد یک حس خوبی را در طول تمرینات به همه اعضای تیم و بازیکنان می‌دهد و فکر می‌کنم این برد نه تنها در امتیاز بلکه در مسائل روحی روانی هم به ما کمک خواهد کرد.

مدیررسانه پرسپولیس درباره داوری و در پاسخ به مدیررسانه استقلال گفت: اگر ما صحبتی می‌کنیم بر پایه و اساس نظرات کارشناس داوری است و روی هوا نیست. همین دوستانی که صحبت می‌کنند، فصل گذشته در جدول سود بردن از داوری اول بودند و در جدول مهمتر که برای لیگ برتر، پرسپولیس اول بود. مسائل داوری فقط به کارشناسان داوری ربط دارد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین