کد خبر: ۷۴۰۳۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۰:۴۵
مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

چلسی یک - لیورپول یک؛ نجات در لحظه آخر

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال چلسی توانست با تساوی در خانه لیورپول، امید بسیاری برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان داشته باشد. بازی در حالی مساوی شد که تا ثانیه های پایانی با نتیجه یک بر صفر به سود لیورپول در جریان بود.

به گزارش خبرنگار آفتاب، لیورپول در دقیقه 43 و روی ضربه درک کوییت به گل اول دست یافت. روی این گل چند بازیکن چلسی اشتباهاتی را انجام دادند تا توپ در شش متری دروازه به کوییت برسد و او گل اول بازی را به ثمر برساند.

در نیمه دوم بازی، چلسی دست به حمله زد تا گل خورده را جبران کند، اما این لیورپول بود که در ضد حملات خطرناک تر نشان می داد. چلسی در حمله چندان خوب عمل نمی کرد، تا این که در دقیقه 95 هدیه ای بادآورده به چلسی تقدیم شد. در این دقیقه، سالومون کالو که از زمان ورود به بازی نمایش بسیار ضعیفی ارائه داده بود توپی را روی دروازه لیورپول فرستاد که با دخالت یان آرنه ریسه وارد دروازه لیورپول شد. این گل به خودی، می تواند باعث حذف لیورپول شود. اگر ریسه این اشتباه را مرتکب نمی شد، چلسی در بازی برگشت کار بسیار دشواری پیش رو می داشت.

سرانجام، بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا تکلیف تیم صعودکننده این مرحله در بازی هفته آینده در استمفورد بریج مشخص شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین