کد خبر: ۷۴۰۳۷۵
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۶

تساوی خشن در اراک؛ آلومینیوم جای استقلال را گرفت

 تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان در هفته هفتم لیگ برتر تن به تساوی دادند تا تیم اراکی به جای رسیدن به رتبه دوم در جایگاه چهارم قرار گرفته و استقلال را به رده پنجم بفرستد.
تساوی خشن در اراک؛ آلومینیوم جای استقلال را گرفت
آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آلومینیوم اراک و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۵ سه‌شنبه و در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی بدون گل به ثبت رسید.

شاهد بازی جذابی نبودیم و اندک موقعیت‌های ایجاد شده، نتوانست قفل دروازه‌ها را بشکند و یک تساوی بدون گل دیگر در لیگ بیست و یکم رقم خورد. با این یک امتیاز، شاگردان رسول خطیبی با ثبت چهارمین تساوی فصل ۱۳ امتیازی شده و بدون باخت در رده چهارم جای گرفته و استقلال را به رده پنجم فرستادند. تیم اراکی در صورت برد می‌توانست به رده دوم صعود کرده و جای پرسپولیس را بگیرد.

در طرف دیگر ماجرا شاگردان مهدی تارتار پس از سه برد و سه باخت، اولین تساوی فصل را تجربه کرده و با ۱۰ امتیاز به طور موقت در جایگاه نهم ایستادند. آنها در دو هفته اخیر رنگ برد را ندیده‌اند.

این بازی خشن هفت کارت زرد داشت.

ترکیب آلومینیوم

حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده و محمدامین اسدی.

ترکیب ذوب‌آهن

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، محمد قریشی، مسعود ابراهیم زاده، پوریا پورعلی، سجاد دانایی، سجاد جعفری، عارف رستمی، آرمان قاسمی، محمد خدابنده لو، رضا خالقی فر.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین