کد خبر: ۷۴۰۴۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

علم‌الهدی: مردم به دولت رئیسی علاقه دارند

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: هم اکنون رئیس جمهور و وزرا در سفرهای استانی متعدد بین مردم هستند و میدانی موضوعات را پیگیری و تصمیم گیری می‌کنند.
علم‌الهدی: مردم به دولت رئیسی علاقه دارند
آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، طی نشستی با علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسینی در این نشست گزارشی از برنامه‌های کلان دولت در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی را ارائه داد.

وی در ادامه با بیان اینکه عزم مسئولان دولت به خصوص رئیس جمهور خدمت شبانه روزی به مردم و حل مشکلات با روحیه جهادی است، ادامه داد: قبلا دولت در اتاق‌های بسته تصمیم می گرفت اما الان رئیس جمهور و وزرا در سفرهای استانی متعدد میان مردم هستند و به طور میدانی موضوعات را پیگیری و تصمیم گیری می‌شود.

‌حسینی همچنین از تعامل خوب مجلس و دولت سخن گفت و تاکید کرد: همراهی و تعامل دولت و مجلس زمینه مناسبی برای رفع مشکلات مردم فراهم کرده است.

علم الهدی در این دیدار برای موفقیت دلت مردمی سیزدهم آرزوی موفقیت کرد و گفت: مردم به این دولت علاقه دارند و به همین خاطر توقع بیشتری از این دولت دارند و دولت باید تلاش کند تا حل مشکلات مردم تسریع شود و مردم طعم خدمت را حس کنند.

* دیدار معاون پارلمانی رئیس جمهور با تولیت آستان قدس رضوی

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه سفر به مشهد با آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

حسینی در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه های دولت سیزدهم، گفت: توزیع عادلانه امکانات، رفع تبعیض و فساد ستیزی و تلاش برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم از ماموریت های جدی دولت است.

حسینی افزود: در همین سه ماه گذشته قریب به ۸۰ بار وزرا و بالای ۳۰۰ بار معاونان و مدیران ارشد دستگاه های دولتی به مجلس آمده اند و پاسخگوی سوالات نمایندگان بوده اند.

آقای رئیس جمهور هم تاکنون در قالب جلسات مجامع استانی با ۱۲۰ نماینده دیدار مستقیم داشته اند که این علاوه بر دیدار نمایندگان در سفرهای استانی و دسترسی آسان نمایندگان به رئیس جمهور از طرق مختلف است.

معاون رئیس جمهور افزود: دولت و مسئولان با روحیه جهادی برای پیش برد کارها تلاش می کنند و بنا دارند به گونه ای عمل کنند که مردم طعم خدمت را حس کنند.

معاون رئیس جمهور در ادامه با اشاره به تعامل خوب دولت و مجلس هم افزود: این تعامل و همکاری باعث می‌شود حل مشکلات کشور سرعت بیشتری بگیرد.

آیت‌الله مروی هم در این نشست ضمن آرزوی توفیق برای دولت، خدمت به مردم را عبادت دانست و گفت: تلاش های دولت برای رفع محرومیت و مبارزه با فساد باعث امیدواری مردم شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین