کد خبر: ۷۴۰۵۱۳
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
نماینده بروجرد گفته "معیشت، تنها ضرورت امروز کشور نیست"

نماینده مجلس: مگر قرار است اصفهان یا شیراز را با موشک بزنیم؟

عباس گودرزی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت ضرورت امروز، تنها معیشت نیست. او ادامه داد: «افرادی می‌گفتند ما به موشک نیاز نداریم و بعد می‌گفتند ما به موشک دوربرد نیاز نداریم و برد ۳۰۰ کیلومتر کافی است... مگر قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک‌های ما ۳۰۰ کیلومتر باشد؟»
نماینده مجلس: مگر قرار است اصفهان یا شیراز را با موشک بزنیم؟
آفتاب‌‌نیوز :

عباس گودرزی نماینده بروجرد با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه کسانی که عنوان می‌کنند که ما نیازی به صنعت موشکی نداریم، خواسته دشمن را محقق می‌کنند، گفت: «اثبات شیء نفی ما ادا نمی‌کند» اینکه ما عنوان کنیم که ضرورت امروز کشور اقتصاد و معیشت است، به این معنا نیست که حوزه‌های دیگر اهمیتی ندارد.

وی افزود: هر مسئله‌ای در جای خود باید مورد توجه قرار گیرد و به آن پرداخته شود که از جمله آن می‌توان به امنیت و اقتدار دفاعی کشور اشاره کرد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: امنیت بسترساز دستیابی همه نظام‌های سیاسی به اهدافی است که آنها را دنبال می‌کنند. اگر در کشوری امنیت نباشد، هیچ مطلوبی حاصل نمی‌شود و امنیت بسترساز توسعه، رشد و پیشرفت هر کشور است. اقتصاد در سایه امنیت رشد می‌کند و پایدار می‌ماند. سرمایه‌گذاری در زیر سایه امنیت انجام می‌شود و جایی که امنیت حاکم نباشد اقتصاد هم شکننده و متزلزل خواهد بود.

وی افزود: کسانی که به بهانه مسائل اقتصادی به دنبال ضربه زدن به اقتدار دفاعی و امنیتی کشور هستند، مرموزانه و به صورت آرام و خاموش به دنبال ضربه زدن به اقتصاد و معیشت مردم هستند و به دنبال بر هم زدن آسایش و آرامش مردم هستند. پیش از این همان کسانی که می‌گفتند ما نیاز به موشک نداریم و مسائل اقتصادی را دائما گوشزد می‌کردند هیچ تحولی در مسائل اقتصادی ایجاد نکردند و نه تنها هیچ گره‌ای را باز نکردند بلکه گره‌هایی بر گره‌های گذشته افزودند. اقتصاد ما را به قهقرا بردند و از طرفی نظریات غلط هم درباره اقتدار و امنیت کشور می‌دادند.

این نماینده مجلس اظهار داشت: کسانی که این تفکر را داشتند در مقطعی می‌گفتند ما به موشک نیاز نداریم و بعد می‌گفتند ما به موشک دوربرد نیاز نداریم و برد 300 کیلومتر برای موشک‌های ما کافی است. کسی نبود به اینها بگوید مگر ما قرار است اصفهان یا شیراز را بزنیم که برد موشک‌های ما 300 کیلومتر باشد؟

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس افزود: جمهوری اسلامی ایران اراده تجاوز به هیچ کشوری را ندارد. فناوری‌های نظامی‌مان کاملا صلح‌آمیز و امنیت‌آفرین است اما اگر منافع کشور را به خطر بیندازند، اگر به منافع ایران دست‌درازی کنند، منافع‌شان را در هر کجای دنیا که باشد به خطر خواهیم انداخت. توان دفاعی توان بازدارندگی است. اگر توان دفاعی و امنیتی کشور نبود امروز دشمن به راحتی به این آب و خاک و این سرزمین تعرض می‌کرد و منافع ما را به خطر می‌انداخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
8
حيف از شهر زيباي بروجرد...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
1
6
خدا بهت توانایی صحبت کردن عطا کنه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
0
2
عجب جواب دو پهلویی داده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۰
4
15
اقای نماینده برای مردم موشک ارزشی نداره اول مایحتاج مردم هست کل پول ملی ارزش شده و اجناس هزار در شد گران بفکر مردم باشین موشکها مال شما
اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
3
15
...کی باشی که بخواهی اصفهان زیبا را با موشک بزنی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
4
13
... ، اولویت الان جامعه فقط باید اقتصاد باشه ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
3
25
شوروی موشک زیاد داشت اگر فقر بی عدالتی بی خانمانی بی آبی به مردم فشار بیاورد خودشون موشک هستند بر علیه ظلم و دزدها و ریا کاران
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین