کد خبر: ۷۴۰۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۷
نقشه آمریکا برای ملت ایران همیشه خطرناک بوده

فرمانده سپاه: گزینه روی میز به بایگانی رفت/ دشمن در حال عقب‌نشینی است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ایران اسلامی و انقلابی امروز قدرتمند است و هر دشمنی می‌داند اینجا سرزمین اشغال شدنی نیست و حالا به میدان مبارزه اقتصادی و تحریم روی آورده‌اند.
فرمانده سپاه: گزینه روی میز به بایگانی رفت/ دشمن در حال عقب‌نشینی است
آفتاب‌‌نیوز :

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سه هزار شهید استان ایلام اظهار داشت: ایلام سرزمین افتخار است، مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیعش بلندمرتبه هستند و دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود آزمایشی که از آن ایلامیان سربلند و باشکوه به در آمدند.

وی با بیان اینکه ایلام سرزمین شهیدان است تصریح کرد: مردم ایلام امروز سربلند هستند، این مردم ایستادند تا سرزمینشان اشغال نشود و سرزمین خود را ترک نکردند و در این آزمایش الهی سربلند و پیروز بیرون آمدند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه هنر مردم و سه هزار شهید والامقام استان ایلام این بود که در دفاع مقدس راه را در همه نقاط بر دشمن بستند و اجازه تجاوز ندادند، بیان کرد: مردم این استان افتخارهای بزرگی در طول دفاع مقدس از خود برجای گذاشتند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ایلامیان همیشه قهرمان با تاسی به سیره امیرالمومنین(ع) که اگر ملتی در برابر دشمن متجاوز سر تسلیم فرود آورد، ذلیل می‌شود با بسیج تمامی اقشار بویژه ایلات و طوایف در برابر دشمن بعثی ایستادگی کردند و اجازه ندادند وجبی از این سرزمین زرخیز به تصرف دشمن در آید.

وی عنوان کرد: در محفل الهی، ملکوت آسمانی شهیدان سرزمین درخشان ایلام هستیم، در چنین محفلی حتماً باید درود و سلام و تحیت الهی را به روح درخشان امام راحل(ره) که منطق عزت و حکمت استقلال و حریت و آزادی و طریق اقتدار و اعتبار و آزاد شدن از بردگی را به ما آموزاند بفرستیم.

سردار سلامی در ادامه افزود: زیباترین آرزوی ما ذبح شدن در مسیر آرزوهای آسمانی ملت ایران است و قربانی شدن در راه عزت و آرمان‌های این ملت و فدا شدن در راه تحقق اهداف بزرگ و سعادت آفرین رهبرعظیم الشان انقلاب مان است‌.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه در این 43 سال نقشه آمریکا برای ملت ایران همیشه خطرناک بوده است، گفت: آثار عقب‌نشینی دشمنان قابل مشاهده است. نقشه سیاسی استکبار با محوریت آمریکا برای ملت ایران نقشه‌ای خطرناک و وسیع و توأم با توطئه‌های عمیق برای شکست دادن ملت ایران بوده است و لحظه‌ای در این مدت نبوده که آمریکا و متحدان او لحظه‌ای برای فرسوده کردن مردم از اهدافشان و از رسیدن دارو به مردم دست از تلاش برندارند؛ اما قدرتی که در مقابل ما ایستاده بود امروز عقب‌نشینی کرده است.

وی اضافه کرد: ایلامی‌ها و کردستانی و کرمانشاهی‌ها مردمانی نبودند که از دشمن بترسند و از غرش توپ‌ها نترسیدند، محکم ایستادند و جنگ با هنرنمایی شهیدان به پایان رسید و ایران استقلال و بزرگی خود را حفظ و حتی ارتقا داد.

سردار سلامی گفت: ایران اسلامی و انقلابی امروز قدرتمند است و هر دشمنی می‌داند اینجا سرزمین اشغال شدنی نیست و حالا به میدان مبارزه اقتصادی و تحریم روی آورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی مردم در جنگ اقتصادی در مقابل این مشکلات و مخاطرات کمتر از دفاع مقدس نیست و همه مردم در این میدان مبارزه وارد شدند، افزود: هنر رهبری بر این بود که دشمن را فرسوده و خسته و ضعیف و ناتوان کردند و راهکارهای دشمن را مسدود کردند و هر گزینه روی میز به بایگانی تبدیل شد.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: ملت ایران در موقعیت برجسته ای از تاریخ قرار گرفته‌اند و در حال پیشرفت هستیم ما هنوز دارای مشکل هستیم اما از خطرات عبور کردیم. به دشمنان‌مان می‌گوییم کنار بروید، شما بارها خشم ملت ایران را دیده‌اید و ما به راهمان مطمئن هستیم.

سردار سلامی تصریبح کرد: ما میدان را ترک نمی‌کنیم، هم بر دشمن غلبه می‌کنیم، هم بر مشکلات؛ در هر دوی این جبهه می‌مانیم چون می‌توانیم، ما کشور بزرگی هستیم، کشوری سرشار از منابع، هوش، دین، شعور و مکتب.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین