کد خبر: ۷۴۰۶۷۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳
هیچ درخواست اخذ مجوزی برای برگزاری تجمع در روز جمعه نشده

هشدار مسئولان به مردم اصفهان: با هرگونه تجمع برخورد می‌کنیم!

فرماندار اصفهان گفت: هیچ‌گونه درخواستی برای اخذ مجوز تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده و مجوزی نیز برای تجمع صادر نشده است.
هشدار مسئولان به مردم اصفهان: با هرگونه تجمع برخورد می‌کنیم!
آفتاب‌‌نیوز :

محمد علی احمدی اظهار کرد: در هفته های گذشته به دلیل مطالباتی که کشاورزان داشتند، تجمعاتی را برگزار کردند و تجمعات به صورت مسالمت آمیز برگزار شد. کشاورزان که پایبند به مبانی انقلاب اسلامی هستند وقتی احساس کردند جریانات ضد انقلاب می خواهند از این اجتماع موج سواری کنند، پایان تجمع خود را اعلام کردند.

فرماندار اصفهان افزود: کشاورزان با مسئولان هم صدا برای خدمت به مردم و انقلاب هستند و نمایندگان کشاورزان در جلساتی که با مسئولان برگزار شده توافقاتی را داشته و مطالبات کشاورزان توسط دولت در حال پیگیری است. همان طور که نمایندگان کشاورزان در شرق و غرب استان اعلام کردند، کشاورزان هیچ‌گونه تجمعی ندارند و برای هیچ‌گونه تجمع دیگری نیز درخواستی از فرمانداری اصفهان نشده است.

وی به خبرگزاری ایسنا گفت: هیچ تجمعی برای روزهای آتی نداریم و کشاورزان نیز به صورت رسمی اعلام کردند که مطالبات خود را به صورت قانونی پیگیری می‌کنند و تجمع غیر قانونی برگزار نکرده و از هیچگونه تجمعی نیز حمایت نخواهند کرد و در آرامش پیگیر مطالبات خود هستند. هیچگونه درخواستی برای تجمع در روز جمعه از فرمانداری اصفهان نشده است و هرگونه تجمعی غیر قانونی خواهد بود.

هشدار دادستانی اصفهان

معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان اصفهان نیز در اطلاعیه‌ای از شهروندان اصفهانی درخواست کرد با هوشیاری کامل از شرکت در تجمع‌های غیرقانونی با هر عنوان بطور جدی خودداری کنند.

بر اساس اعلام روز پنجشنبه روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، در این اطلاعیه از عموم شهروندان خواسته شده است که با توجه به سوء استفاده معاندان از موضوع مطالبات به حق کشاورزان و حقابه قانونی در حوزه‌های کشاورزی و محیط زیست و اینکه صنف کشاورزان استان اصفهان هیچ‌گونه فراخوانی برای روزهای آتی به‌ویژه روز جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰ نداده است؛ هوشیاری کامل از شرکت در تجمع‌های غیر قانونی تحت هر عنوان جدا خودداری کننند.

در این اطلاعیه تاکید شده است که شهروندان با توجه به سابقه تعرض به اموال و نفوس شهروندان توسط عوامل معاند و احتمال تکرار آن با پروژه‌هایی که هدف آن تخریب و آسیب به شهروندان عادی و حافظان امنیت است در صورت داشتن هرگونه اطلاعات در خصوص محرکان و مرتبطان عوامل خارجی موضوع را به مراجع اطلاعاتی و امنیتی اعلام کنند.

بیانیه نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان

همچنین نظام صنفی کشاورزی استان اصفهان روز چهارشنبه با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آببران هیچگونه فراخوانی برای روزهای آتی بویژه جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ نداده و انتظار دارد مردم و کشاورزان توجهی به اخبار منتشره در فضای مجازی نکنند و از مقامات اجرایی و امنیتی و قضایی نیز تقاضا دارد همچنان با رأفت اسلامی حاکم به پیش رفته تا انشاالله به فضل الهی بتوانیم امور را به پیش برده و موجبات خوشحالی مردم فهیم استان و کشورمان و همچنین کلیه دوستداران اصفهان و زاینده رود و تالاب گاوخونی را فراهم کنیم.

در این اطلاعیه آمده است: همانگونه که قبلاً نیز اطلاع رسانی شد به مدد الهی و همراهی شما مردم شریف، توافقنامه اولیه ای بین استاندار محترم و صنف کشاورزی برای پیگیری اجرای قوانین و مصوبات مربوط به احیای دائمی زاینده رود و حقابه های محیط زیست و تالاب گاوخونی و کشاورزان انجام و مقرر شد در یک بازه زمانی سه ماهه و با محوریت کمیته چهارجانبه های اقدامات مورد نیاز در داخل استان و سایر استان های حوضه و سطح ملی پیگیری و اجرا شود و هر ۱۵ روز گزارش کارهای انجام شده توسط مسئولان محترم به مردم شریف استان ارائه شود و در این راستا دستورات لازم و عاجل توسط مقامات محترم ارشد کشوری برای حل مشکل زاینده رود نیز داده شده و امید است به حول و قوه الهی و متفاوت از گذشته، خواسته‌های قانونی ۹ گانه مردم شریف اصفهان و کشاورزان زحمتکش حوضه زاینده رود، اجابت و عملیاتی شود.
در این اطلاعیه تاکید شده است: آنچه مورد نیاز و استدعای صنف کشاورزی است، وجود فضای آرام اجتماعی و بدور از تنش بوده تا انشالله کلیه انرژی و وقت مسئولان و صنف کشاورزی و شورای میراب ها و آببران و سایر نهادهای مردمی و تشکل های اجتماعی و محیط زیستی در سطح ملی و استانی مصروف پیگیری اجرای توافقات و قوانین و مصوبات شود.

تردد و توقف در حاشیه زاینده‌رود ممنوع شد!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان نیز گفت: بنابر مصوبات انجام شده در حاشیه زاینده‌رود و در مسیر‌های منتهی به پل خواجو از ساعت ۵ صبح ممنوعیت تردد و توقف را خواهیم داشت.

محمدرضا محمدی، اظهار کرد: این ممنوعیت از شرق پل خواجو در محدوده پل غدیر در هر دوطرف رودخانه به سمت پل خواجو و از سمت غرب از میدان انقلاب و هتل پل به سمت پل خواجو و همچنین خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به زاینده‌رود از هر دو سمت شمال و جنوب ممنوعیت تردد و توقف اعمال خواهد شد. همکاران ما این محدودیت را اعمال می‌کنند و تحت هیچ شرایطی اجازه تردد موتورسواران را نخواهیم داد و اگر خودرویی از ساعت قبل در این محل‌ها پارک کرده، خواهشمندیم قبل از شروع محدودیت خودرو را جابجا کنند؛ در غیر این صورت پلیس به وسیله یدک‌کش این خودرو‌ها را منتقل خواهد کرد. از ساکنان حاشیه زاینده‌رود به دلیل همراهی و همکاری که با خادمان خود در پلیس داشتند، تقدیر و تشکر می‌کنم و بابت این اعمال محدودیت‌ها از آنان عذرخواهی می‌کنم.

همچنین معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادستانی مرکز استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از عموم شهروندان اصفهانی خواست تا با توجه به سوء استفاده معاندین از موضوع مطالبات به حق کشاورزان و حقابه قانونی در حوزه‌های کشاورزی و محیط زیست و اینکه صنف کشاورزان استان اصفهان هیچ‌گونه فراخوانی برای روز‌های آتی به‌ویژه روز جمعه ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۰ نداده است و سابقه تعرض به اموال و نفوس شهروندان محترم توسط عوامل معاند و احتمال تکرار آن با پروژه‌هایی که هدف آن تخریب و آسیب به شهروندان عادی و حافظان امنیت است با هشیاری کامل از شرکت در تجمع‌های غیر قانونی تحت هر عنوان جداً خودداری کنند و در صورت داشتن هر گونه اطلاعات در خصوص محرکین و مرتبطین عوامل خارجی موضوع را به مراجع اطلاعاتی و امنیتی اعلام کنند.

به گزارش ایرنا، کشاورزان اصفهان ۱۷ روز در بستر خشک زاینده‌رود برای رسیدگی به مطالبات خود در خصوص دریافت حقابه و احیای زاینده‌رود تجمع کردند و سوم آذر پایان یافت.

در جمعه هفته گذشته (پنجم آذر) تعدادی از افراد در بستر زاینده‌رود حضور یافتند که منجر به درگیری‌هایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱۲
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
36
بفرمایید کی برخورد نکرده اید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
28
6
در زمان ریاست جمهوری خاتمی، معلمان اصفهان که بخاطر خواسته های برحق خودشان تجمع کرده بودند ، به دستور محمد خاتمی ، گارد ویژه بسیاری از معلمان را مورد ضرب و شتم قرار دادند و چندین نفر را بازداشت و زندانی کردند. حالا انتظار دارید که یک سری نطم و امنیت شهر را به بهانه ی آب اصفهان بهم بریزن و مسئولین هم از آنها با گز و شیرینی و شربت و چایی ، پذیرایی کنند؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
مرحبا دقیقا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
23
5
کار درست .چه معنی میده تجمع و اعتراض و ............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
1
24
مردم فهیم وشریف اصفهان روشن شد؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
4
33
حالا چرا تهدید می کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
2
39
تنها کاری که بلدین همین تهدید و بر خورد است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
1
34
تقدیم به مردم انقلابی و شهید پرور اصفهان .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
0
30
اگه به موقع انتظارات مردم برآورده میشدوحرف آنها شنیده میشد کار به اینجا نمی رسید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
3
30
چرا با کفن پوشان زمان روحانی وخاتمی کاری نداشتید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
1
35
یه باره بگو حکومت نظامیه.....خدا رو شکر که دیکتاتوری نداریم
انقلابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۱
2
42
شما در تلویزیون شاه رو خونریز و ظالم نشون میدید
میگید شاه همیشه تجمع مردم رو به خاک و خون می‌کشید
...
این جواب مردم نیست...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین