کد خبر: ۷۴۰۷۲
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۹

برنده تایوانی اسکار، خاطرات «الیوت تایبر» را می سازد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فیلمساز تایوانی برنده اسکار با همکاری جیمز شاموس تهیه‌کننده معروف، فیلمی درباره تابستان پرآشوب سال 1969 و کنسرت معروف "وودستاک" می‌سازد.

به گزارش مهر، ورایتی اعلام کرد فیلم کمدی "وودستاک جذاب" بر مبنای کتاب خاطرات الیوت تایبر به نام "وودستاک جذاب: داستان واقعی یک شورش، کنسرت و یک زندگی" ساخته می‌شود که با همکاری تام مانتل نوشته شده است.

فیلمنامه را خود شاموس رئیس فوکوس فیچرز می‌نویسد و داستان درباره مردی است که در متل پدر و مادرش در کتسکیل کار می‌کند و ناخواسته عامل محرک چیزی می‌شود که به برگزاری کنسرت بسیار معروف وودستاک در تابستان 1969 منجر شد.

شاموش درباره داستان فیلم گفت: "داستان پرشور و شوق و صمیمی الیوت بهترین دریچه برای تجربه وودستاک است و یک لحظه تاریخی الهامبخش را مورد بررسی قرار می‌دهد." بازیگران فیلم هنوز مشخص نشده‌اند و برای ساخت آن بودجه‌ای بین پنج تا 10 میلیون دلار در نظر گرفته شده است.

لی و شاموس در 10 فیلم از جمله "ببر خیزکرده، اژدهای پنهان"، "کوهستان بروکبک" و اخیرا "هوس، احتیاط" با هم همکاری کرده‌اند. فیلمساز 54 ساله برای "کوهستان بروکبک" سال 2006 برنده اسکار بهترین کارگردانی شد و شیر طلایی شصت و دومین جشنواره فیلم برلین را نیز برد.

لی پارسال فیلم جنجالی "هوس، احتیاط" را روی پرده داشت که دومین شیر طلا ونیز را برای وی او به همراه آورد. "بخور بنوش مرد زن"، "حس و حساسیت"، "سواری با شیطان" و "هالک" از دیگر فیلم‌های اوست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین