کد خبر: ۷۴۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۲۴
هفته بیست و نهم لیگ برتر

قلعه به قطبی رسید، پیکان به فیروز!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: بیست و نهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور فردا در حالی آغاز‌خواهد شد که در حساس‌ترین مسابقه مس کرمان با امیر قلعه‌نویی میزبان قطبی و شاگردانش خواهند‌بود.

به گزارش خبرنگار ‌آفتاب، بی شک امیر ‌قلعه‌نویی را باید موفق‌ترین مربی دور برگشت لیگ برتر بدانیم چرا که او به همراه کرمانیها بهترین نتیجه‌ها را کسب کرده و مسیها را از یک تیم معمولی به یکی از تیم‌های خطرناک در دور‌برگشت تبدیل ‌کرده‌است.

قلعه‌نویی که در اکثر نظ‌‌رسنجی‌ها کورس رقابت برای سرمربی‌گری تیم ملی را به قطبی باخته بود، نمی‌خواهد دیگر امتیازی به این مربی تازه وارد بدهد و به طور‌حتم تنها پیروزی در این دیدار او را خشنود به خانه خواهد‌فرستاد.

از سوی دیگر قطبی و شاگردانش که دیروز را در شوک سکته ناگهانی مدیرعامل گذراندند هم با برتری در مقابل ملوانان ناکامیها را پشت‌سر گذاشته‌اند و دوباره به فتح جام قهرمانی خوشبین شده‌اند. آنها برای اینکه از کورس عقب نمانند تا طلایی‌پوشان اصفهانی را صاحب جام ببینند باید از این آزمون هم سربلند بیرون بیایند تا همچنان امیدوار به لغزش سپاهان در هفته‌های باقی‌مانده باشند. 

اما یکشنبه هم فیروز و مردان آبی‌پوش در حالی به مصاف پیکانیها خواهند‌‌رفت که خوشبخت از دیدار با راه‌آهنیها بیرون آمدند تا راهی دیدار‌های مرحله نیمه‌نهایی جام‌حذفی شوند. آنها حالا روحیه‌ای دوچندان برای ادامه لیگ خواهند‌داشت و می خواهند جبران مافات کرده‌باشند.

اما برنامه دیدارهای هفته بیست و نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور به شرح ذیل است:

** پنجشنبه – 5/2/87

* پاس همدان - مقاومت سپاسی شیراز - ورزشگاه قدس همدان
* ملوان بندرانزلی - پگاه گیلان - ورزشگاه تختی انزلی
* مس کرمان - پرسپولیس - ورزشگاه شهید باهنر کرمان
* برق شیراز- صنعت نفت آبادان - ورزشگاه حافظیه شیراز
* استقلال اهواز - ابومسلم مشهد - ورزشگاه تختی اهواز

** یکشنبه – 8/2/87

* ذوب آهن اصفهان - راه آهن تهران- ورزشگاه فولادشهر اصفهان
* سایپا – صباباتری - ورزشگاه انقلاب کرج
* شیرین فراز کرمانشاه - سپاهان اصفهان- ورزشگاه آزادی کرمانشاه
* استقلال تهران – پیکان - ورزشگاه آزادی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین