کد خبر: ۷۴۰۸۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۷

بازی‌های گل‌گهر سه صفر نمی‌شود

در هفته‌های اخیر شکایت‌های متعددی از سوی باشگاه‌ها به سازمان لیگ ارایه شده و در این شکایت‌ها اشاره به این شده که به دلیل استفاده حریف از بازیکن خارجی غیر مجاز نتیجه بازی باید ۳-۰ به سود آن‌ها اعلام شود.
بازی‌های گل‌گهر سه صفر نمی‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

نتیجه هیچ یک از بازی هایی که در مورد آن شکایت شده تغییر نخواهد کرد به این خاطر که استقلال و گل گهر با مجوز سازمان لیگ از بازیکن یا بازیکنان خارجی در ترکیب بهره برده اند و از همه مهمتر تایید مدارک این بازیکنان بوده که منجر به صدور مجوز بازی برای آنها شده و اگر هم اشتباهی صورت گرفته باشد باشگاه از هر اتفاقی مبرا است.

نکته مهم دیگر اینکه جلوگیری از حضور یامگا و ژستد برای بازی با گل گهر به معنی غیر قانونی بودن حضور آنها در ترکیب استقلال در بازی های پیشین نبوده و به واقع سازمان لیگ با این جلوگیری می خواست باشگاه استقلال را متقاعد کند اقدامات قانونی در خصوص جذب بازیکنان خارجی را به اتمام برساند. در مورد بازیکن گل گهر هم گفته می شود که پارامترهای لازم را برای حضور در ترکیب تیم گل گهر کسب نکرده است که ارزیابی حضور بازیکن خارجی در تیم های لیگ برتر برعهده کمیته بین الملل است و به طور حتم سازمان لیگ بر اساس تایید این کمیته در نهایت مجوز حضور بازیکن در ترکیب تیم گل گهر را صادر کرده است.

بر همین اساس هیچ یک از بازی ها به بهانه حضور غیر قانونی بازیکن خارجی در ترکیب تیم ها 3-0 به سود تیم حریف اعلام نخواهد شد.

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین