کد خبر: ۷۴۰۹۹۵
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۶

ورزشگاه آزادی در آستانه داربی؛ سوت و کور

با وجود ممنوعیت حضور هواداران برای تماشای داربی ۹۷ برخی در اطراف وررشگاه اقدام به فروش پرچم می‌کنند.
ورزشگاه آزادی در آستانه داربی؛ سوت و کور
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که دیدار استقلال و پرسپولیس در جریان هفته هشتم لیگ برتر از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود، درهای ورزشگاه آزادی از حدود ساعت ۱۳ باز شد تا عوامل برگزاری بازی وارد ورزشگاه شوند. البته در این بین اعضای کانون‌های هواداری دو تیم از ساعت‌ها قبل در ورزشگاه حاضر بودند تا در غیاب هواداران، طرح‌های هواداری خود را اجرا کنند.

باشگاه استقلال که میزبان این دیدار است و طبق توافق تبلیغات محیطی ورزشگاه را در اختیار دارد، روی سکوی تماشاگران روبه‌روی جایگاه ویژه تبلیغ شرکتی را نصب کرده و به همین خاطر روی این جایگاه طرح‌های هواداری اجرا نشده است.

با وجود اینکه باشگاه استقلال میزبان این دیدار است اما سکوهای ورزشگاه آزادی برای اجرای طرح‌های هواداری به صورت مساوی تقسیم شده است.

در سمت جایگاه پرسپولیسی‌ها، تصویر یحیی گل‌محمدی نصب شده و در کنار آن هم پرچم‌های بزرگ هواداری وجود دارد. البته پرسپولیسی‌ها پرچمی را هم نصب کرده‌اند که روی آن شعار "همه با هم، نه به اعتیاد" نوشته شده است.

در جایگاه استقلالی‌ها هم پیراهن بزرگی با شماره ۷ و نام فرهاد مجیدی نصب شده است و در کنار آن با یک طرح موزاییکی شعار " همه برای یک هدف" نوشته شده است.

با توجه به اینکه حضور هوادار این دیدار ممنوع است، خیابان‌های اطراف ورزشگاه بسیار خلوت است و تردد به راحتی صورت می‌گیرد. البته برخی افراد که پرچم هواداری می‌فروشند در اطراف ورزشگاه حضور دارند که یکی از آنها دلیل حضورش را به خبرنگار ایسنا، حضور هواداران در اطراف ورزشگاه عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین