کد خبر: ۷۴۱۲۱
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۱:۲۰
با انجام بازیهای امروز تقویت شد

امید به قهرمانی پرسیولیس

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: در روز نخست از هفته بیست و نهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور عصر امروز دو تیم پیروزی و مس در شهر کرمان به نتیجه تساوی بدون گل دست یافتند. 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، یاران افشین قطبی پس از برد هفته پیش مقابل ملوان در تهران با روحیه ای مضاعف پای به دیدار با مسی های کرمان رفتند که این تیم در نیم فصل دوم با هدایت امیر قلعه نویی نتایج خوبی کسب کرده است. 

پیروزی در این دیدار بدون حضور محمد نصرتی، مدافع سه اخطاره خود پای به میدان نهاد اما در نهایت علاوه بر اخراج حسین کعبی به دلیل دریافت کارت زرد دوم توسط مسعود مردای داور این دیدار تن به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل در کرمان نداد.
 
با کسب این تساوی تیم فوتبال پرسپولیس 46 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم صباباتری به رده دوم جدول صعود کرد. مس هم با 36 امتیازی جایگاه دهم جدول رده بندی این رقابتها را به خود اختصاص داد. 

همچنین در شیراز تیم فوتبال برق با نتیجه 3 بر 2 از سد صنعت نفت آبادان گذشت. احتشام ساسانی(22)، شهرام گودرزی(44) و مهدی کریمیان(46) برای برق شیراز گلزنی کردند و صابر میرقربانی(55) و پیمنتا(90) گلهای نفت را به ثمر رساندند. همچنین در دقیقه (3+90) احتشام ساسانی یک ضربه پنالتی را از دست داد. 

با این پیروزی تیم فوتبال برق شیراز 41 امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به تیم استقلال اهواز به رده ششم جدول صعود کرد. صنعت نفت نیز با 31 امتیاز به رده شانزدهم جدول سقوط کرد. 

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست نهم لیگ برتر فوتبال دو تیم گیلانی ملوان بندرانزلی و پگاه در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

در این دیدار که در ورزشگاه تختی انزلی و با قضاوت محسن قهرمانی برگزار شد، مازیار زارع (28 - پنالتی) برای ملوان و حسین ابراهیمی (8) برای پگاه گلزنی کردند. 

همچنین ضربه پنالتی محمدرضا مهدوی در دقیقه 39 توسط حسنی صفت مهار شد. 

با این تساوی ملوان 32 امتیازی شد و به رده پانزدهم جدول رده بندی صعود کرد. پگاه هم با 28 امتیاز همچنان در جایگاه هفدهم جدول قرار دارد. 

در دیگر دیدار این هفته، دیدار دو تیم پاس همدان و مقاومت سپاسی شیراز در ورزشگاه قدس همدان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا امتیاز مسابقه بین این دو تیم بالانشین تقسیم شود. 

با این نتیجه پاس همدان 42 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد و مقاومت سپاسی شیراز هم با 40 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم ابومسلم رده ششم جدول رده بندی این مسابقات را از آن خود کرد. 

همچنین در آخرین دیدار روز نخست هفته‌ بیست و نهم لیگ برتر،‌ استقلال اهواز با نتیجه‌ 1 بر صفر میهمان خود را مغلوب کرد.

برای استقلال اهواز داود حقی در دقیقه 25 گلزنی کرد.

ابومسلم به دلیل اخراج "آتسو" از دقیقه 46، ده نفره بازی کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین