کد خبر: ۷۴۱۲۴۳
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

اولین باخت تراکتور با سولدو/ آلومینیوم به صدر چسبید

 تیم سرخ پوشان تبریز از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال مقابل تیم آلومینیوم اراک با نتیجه ۲ بر صفر تن به شکست داد.
اولین باخت تراکتور با سولدو/ آلومینیوم به صدر چسبید
آفتاب‌‌نیوز :

دیدار تیم های تراکتور و آلومینیوم اراک عصر یکشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سردار قاسم سلیمانی تبریز آغاز شد.

نیمه نخست این بازی در حالی شروع شد که دروازه بان اول تیم تراکتور بدلیل مصدومیت نتوانست دراین دیدار همراه تیمش باشد و سولدو سرمربی تیم تراکتور ناچارا دروازه را به ناصر سالاری سپرد.

تیم تراکتور در این نیمه نتوانست آن طور که باید از موقعیت های به دست آمده استفاده کند و در مقابل این تیم مهمان بود که با رهنمودهای رسول خطیبی توانست نیمه نخست را مدیریت کرده و در ثانیه های پایانی بازی نیمه نخست با گل اسماعیل شریفات برنده به رختکن برود.

با شروع نیمه دوم شاگردان خطیبی از نقطه ضعف تیم میزبان استفاده کرده و در دقیقه ۴۹ توسط محمد امین اسدی گل دوم را به ثمر رساندند.

دقیقه ۶۲ بازی تیم تراکتور صاحب ضربه ایستگاهی شد که باز نتوانست از این موقعیت بهره ببرد و در نهایت توپ در اختیار بازیکنان تیم آلومینیوم اراک قرار گرفت.

دقیقه ۶۵ شاگردان سولدو یک کار تیمی را تدارک دیدند که با عکس العمل دروازه بان تیم حریف به نتیجه نرسید.

محمد عباس زاده دقیقه ۷۸ بازی توپ را به تور چسباند اما کمک داور این گل را آفساید اعلام کرد.

دقیقه ۸۲ عباس زاده دوباره موفق به گل زنی شد که باز آفساید اعلام شد.

تیم تراکتور در این بازی با ترکیب ناصر سالاری، عبدالله حسینی، هادی محمدی، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور(محمد عباس زاده)، عبدالله ناصری، بهزاد سلامی(سامان نریمان جهان)، اکبر ایمانی، رضا دهقانی(محمد مسلمی پور)، سعید واسعی(محمد قادری) و علی فتحی مقابل آلومینیوم اراک صف آرایی کرد.

تیم آلومینیوم اراک با ترکیب حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌ زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائد رحمتی، اسماعیل شریفات(سینا حاتمی)، محمد علی ‌نژاد، علیرضا نقی‌ زاده(میثم آقایی)، محمدامین اسدی(امیر نوری) وارد میدان شد.

داوری این بازی را اشکان خورشیدی به عنوان داور وسط، حمید سبحانی، مهدی شفیعی کمک های وی و یاسر همرنگ به عنوان داور چهارم و بهرام مهر پیما به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

در طول بازی هادی محمدی از تیم تراکتور و میلاد شیخ فخر الدینی از تیم آلومینیوم اراک با کارت زرد جریمه شدند.

بر اساس اعلام قبلی سازمان لیگ، مقرر بود احمد محمدی، حمید سبحانی، مهدی شفیعی و مسعود حقیقی، بازی امروز تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک را داوری کنند، که اشکان خورشیدی به‌ عنوان داور وسط و یاسر همرنگ به عنوان داور چهارم جایگزین نفرات قبلی شدند.

با تعویض سامان نریمان جهان در شروع نیمه دوم بازو بند کاپیتانی را اکبر ایمانی به وی تحویل داد.

تیم تراکتور با نتیجه امروز با کسب چهار امتیاز در رده هشتم و تیم آلومینیوم اراک با ۱۶ امتیاز در رده دوم جای گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین