کد خبر: ۷۴۱۴۲۳
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۸
تبلیغات

معرفی پکیج نظافت صنعتی مراکز درمانی

با توجه به اهمیت بالای رعایت بهداشت در بیمارستان ها، تجهیزات و دستگاه‌های نظافت صنعتی مخصوص بیمارستان معرفی می‌شود. انواع مختلف اسکرابر و ترولی برای شستشوی سطوح مختلف بیمارستان‌ها و بالا بردن سطح بهداشت مناسب هستند.
معرفی پکیج نظافت صنعتی مراکز درمانی
آفتاب‌‌نیوز :

رعایت بهداشت و پاکیزگی مداوم در محیط‌های درمانی و مراکز بهداشت یکی از با اهمیت‌ترین موارد مقررات است که در دستور کار و وظایف نیرو‌های خدمات این مجموعه‌ها قرار دارد. از این رو استفاده از راهکار‌های بهینه در فرایند نظافت می‌تواند در کاهش هزینه، ارتقا سطح بهداشت و افزایش بهره‌وری از نیروی خدماتی تاثیر به سزایی داشته باشد. بکارگیری تجهیزات و دستگاه‌های مکانیزه نظافت صنعتی در محیط مراکز بهداشت و درمان در افزایش کیفیت نظافت، بهداشت و سرعت فرایند موثر خواهد بود. انواع مختلفی از تجهیزات و دستگاه‌های مکانیزه را می‌توان در فرایند نظافت محیط‌های درمانی مورد استفاده قرار داد؛ از جمله این دستگاه‌ها زمین شوی صنعتی خودرویی یا همان اسکرابر سرنشین دار ابراهیم، اسکرابر دستی و انواع ترولی‌های نظافتی و آنتی باکتریال قابل ذکر هستند. این دستگاه‌های نظافتی با استفاده از تکنولوژی‌های روز و طراحی مطلوب کیفیت بالایی از نظافت سطوح و تجهیزات را برای محیط به ارمغان می‌آورد. در ادامه به معرفی این تجهیزات کاربرد و مزایای استفاده از آن‌ها در نظافت مراکز بهداشت و درمان می‌پردازیم. شما با شناخت انواع تجهیزات کاربردی نظافت صنعتی قادر خواهید بود بهترین و مناسب‌ترین تجهیزات را برای مجموعه خود تهیه نموده و در بهینه سازی فرایند عملکرد بهتری داشته باشید.

شستشو و آبکشی سطوح با تجهیزات مکانیزه نظافت

نظافت، شستشو و جمع آوری آلاینده‌های بیمارستانی از محیط اتاق‌ها و راهرو‌ها امری اجتناب ناپذیر و با اهمیت است. این کار با استفاده از شیوه‌های قدیمی نظافت و شستشوی دستی کارآیی بالایی نداشته و بیشتر باعث جابجایی آلودگی‌ها از بخشی به بخش دیگر خواهد شد. از این رو بهره مندی از تجهیزاتی همچون اسکرابر ابراهیم و جاروبرقی صنعتی ابراهیم راهکاری بهینه و کارآمد شستشو هستند. این تجهیزات در انواع دستی و سرنشین دار ارائه بازار میشوند و مجموعه‌ها میتوانند بسته به نیاز خود با توجه به تنوع آن‌ها دستگاه مناسب را انتخاب نمایند. این تنوع زمین شوی صنعتی ابراهیم به کاربر اجازه می‌دهد با توجه به وسعت محیط مورد نظر دستگاه‌های دستی یا سرنشین دار را انتخاب نموده و در نظافت محیط به کار گیرد. افزایش پهنای شستشو، برس زنی بهینه، کاهش مصرف آب و مواد شوینده و کاهش زمان لازم برای نظافت از جمله اصلی‌ترین مزایای استفاده از انواع زمین شوی صنعتی دستی یا اسکرابر سرنشین دار است.

جمع آوری انواع آلودگی‌ها و سهولت جابجایی آلاینده‌ها

محیط مراکز بهداشت و درمان با آلاینده‌های مختلفی مواجه است، از همین رو استفاده از دستگاه یا ابزار نظافتی که به کاربر توانایی جمع آوری و انتقال انواع آلاینده‌ها با حجم بالا را فراهم آورد یک مزیت و گاهی ضرورت به حساب می‌آید. ترولی‌های نظافت از تجهیزات و ابزار‌های نظافت هستند که استفاده از آن‌ها در محیط مراکز بهداشت و درمان اجازه انتقال و جابجایی حجم بالایی از آلودگی را برای کاربر به همراه خواهد داشت. ترولی‌های نظافت و خدمات با داشتن محفظه‌های جداگانه برای نگهداری آلاینده‌ها، مواد شوینده و سایر ابزار‌های نظافت، سهولت جابجایی آن‌ها برای کاربر را فراهم می‌کند. برای انتخاب ترولی مناسب برای نظافت مراکز درمانی باید به میزان و حجم آلودگی‌ها توجه داشته باشید تا کاربر بتواند به راحتی با کمترین نیاز تخلیه محفظه زباله، به نظافت محیط بپردازد. بدین ترتیب می‌توانید در مصرف بهینه انرژی کاربر و دریافت خدمات بهینه‌تر از نیروی کار تجربه بهتری کسب نمایید. از سوی دیگر جابجایی سریع و آسان تجهیزات نظافت با استفاده از یک ترولی، می‌تواند در زمان و انرژی نیروی خدماتی بسیار موثر باشد.

معرفی پکیج نظافت صنعتی مراکز درمانی

پکیج خدمات نظافت مکانیزه مراکز درمانی

استفاده از دستگاه‌های مکانیزه مثل زمین شوی صنعتی و اسکرابر سرنشین دار ابراهیم در کنار ابزار‌های نظافتی همچون ترولی‌های نظافت پکیج خدمات نظافتی هستند که به شما در کاهش هزینه ها، زمان و انرژی لازم برای نظافت و افزایش سرعت و کیفیت آن کمک بسیاری خواهند نمود. زمین شوی صنعتی ساخت شرکت ابراهیم، از بزرگترین و با سابقه‌ترین مجموعه‌ها در ارائه تجهیزات و دستگاه‌های مکانیزه نظافت صنعتی، دارای استاندارد‌های جهانی نظافت صنعتی بوده و از نظر کیفیت کاری با برند‌های خارجی برابری دارد. بکار گیری تجهیزات مکانیزه و ابزار‌های نظافت این مجموعه به شما امکان بهره مندی از مزایایی همچون کیفیت بهینه نظافت، سرعت بالا، ایمنی کاربری، سهولت استفاده و کاهش هزینه‌ها را به همراه خواهد داشت.

اهمیت استفاده از تجهیزات مکانیزه در مراکز بهداشت و درمان

تنوع آلودگی ها، حجم بالا و اغلب عفونی بودن آلاینده‌ها در مراکز درمانی نیاز استفاده از تجهیزات نظافتی با کارایی بالا در چنین محیط‌هایی را افزایش میدهد. این امر و اهمیت کسب کیفیت بالای نظافت ضرورت استفاده از تجهیزاتی که به شما امکان بهره وری بیشتر و بهینه‌تر از نیروی خدماتی در محیط درمانی و بیمارستان را بیش از پیش نمایان می‌کند. از سوی دیگر کاهش سر و صدا و آلودگی صوتی در محیط استراحت بیماران اهمیت بالایی دارد. زمین شوی صنعتی ابراهیم و تجهیزات مکانیزه ارائه شده توسط شرکت ابراهیم با کمترین میزان آلودگی صوتی از بهترین تجهیزت قابل استفاده در فرایند نظافت مکانیزه محیط مراکز درمانی هستند. بعلاوه نوع ویژه‌ای از اسکرابر سرنشین دار و دستگاه‌های زمین شوی صنعتی که با عنوان زمین شوی صنعتی آنتی باکتریال شناخته می‌شوند از تجهیزات تخصصی شستشوی سطوح در محیط‌های بیمارستانی و مراکز بهداشت و درمان هستند. اصلی‌ترین ویژگی این تجهیزات نظافت، ساختار بدنه و محفظه نگهداری آلودگی در آن‌ها است، که امکان از بین بردن کامل باکتری‌ها را فراهم می‌آورد.

معرفی پکیج نظافت صنعتی مراکز درمانی

مزیت استفاده از پکیج نظافت مکانیزه در مراکز درمانی

بکارگیری تجهیزات مکانیزه در محیط‌های بهداشتی و درمانی با افزایش سرعت فرایند، در کاهش زمان و انرژی لازم برای نظافت مجموعه تاثیر گذاری بسزایی خواهد داشت. همچنین کاهش هزینه‌های نظافت با توجه به کاهش زمان کاری نیروی خدمات و بهینه شدن مصرف آب و ماده شوینده از جمله مزایای استفاده از این تجهیزات می‌باشد. با توجه به اینکه دستگاه‌های مکانیزه تمام سطوح را به صورت یکسان و با کیفیت نظافت می‌کنند، ارتقا کلی سطح کیفی نظافت محیط درمانی از مزایای کاربرد این دستگاه‌های مکانیزه به حساب می‌آید. تفکیک زباله ها، جایگیری و امکان انتقال تعداد زیاد ابزار‌های نظافت با استفاده از ترولی‌های نظافت و خدمات بیمارستانی برای کاربر به آسانی امکان پذیر است. تجهیزات و دستگاه‌های نظافت صنعتی ابراهیم از بهترین و با کیفیت‌ترین تجهیزات نظافتی هستند و شرکت ابراهیم با ۳۰ سال تجربه در این حوزه، بهترین و معتبرترین شرکت در ایران می‌باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین