کد خبر: ۷۴۱۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
تبلیغات

هزینه کاشت مو به روش ترکیبی چقدر است؟

همان طور که ترجیح می‌دهید به یک رستوران خوب رفته و غذای سالمی را بخورید، برای کاشت مو نیز باید بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کرده و خود را به دست یک پزشک حاذق و قابل اعتماد بسپارید. برای کاشت مو ترکیبی در تهران کلینیک‌های مختلفی وجود داشته که هر یک با دریافت هزینه‌های متغیر مراجعانی را دارند. اما توجه داشته باشد هر مرکزی که هزینه کمتری را بگیرد، قابل اعتماد نیست.
هزینه کاشت مو به روش ترکیبی چقدر است؟
آفتاب‌‌نیوز :

یکی از مشکلات شایع و البته رایج در جامعه، متاسفانه ریزش مو است؛ اما نباید چندان نگران آن بود! روش‌های مختلفی برای جبران مو‌های از دست رفته وجود دارد که یکی از آن‌ها کاشت مو به روش ترکیبی است؛ اما این روش چگونه است؟ برخی از افراد ممکن است به مرور زمان شاهد کم‌حجم شدن مو‌های خود باشند و از جلوی سر و پیشانی، خط رویش موی آن‌ها به عقب برود.

این نوع ریزش مو الگوی مردانه است که بسیاری از مردان با آن رو به رو می‌شوند. کاشت مو ترکیبی، راه حل پیشنهادی برای این افراد است. به طور کلی کاشت مو به دو روش برداشت نواری و برداشت فولیکول‌های مو انجام می‌شود. با این حساب نحوه کاشت یکسان بوده و تنها برداشت تار‌های مو بوده که با یکدیگر تفاوت دارد. پیشنهاد می‌دهیم با انتخاب یک کلینیک معتبر زیبایی خود را بازگردانید. در ادامه این روش کاشت مو را بیشتر شرح می‌دهیم.

کاشت مو به روش ترکیبی در یک نگاه

یکی از بهترین روش‌های بازگشت مو‌های از دست رفته، کاشت موی طبیعی است. اغلب افرادی که بانک موی خوبی دارند، قادر به این نوع کاشت هستند. روش‌های مختلفی برای کاشت مو وجود دارد؛ اما نحوه برداشت فولیکول‌های مو در هر یک از آن‌ها متفاوت است. به طور کلی روش‌های FIT و FUT دو نوع روش کاشت مو بوده که در مورد اول فولیکول‌های مو به صورت جداگانه و تک به تک برداشت شده و در نواحی طاس سر کاشته می‌شوند؛ اما در روش دوم، یک نوار باریک از بانک مو برداشته شده و سپس در محل مدنظر پیوند می‌شود.

در کاشت مو به روش ترکیبی، هر دو موارد نام برده با یکدیگر ترکیب شده و ناحیه خالی از موی سر بیمار پوشش داده می‌شود. در این روش تقریبا ۵۰۰۰ گرافت مو در هر جلسه قابل برداشت است. به همین دلیل برای پیوند مو به این روش تعداد جلسات کمتری نیاز است که آن را به یکی از سریع‌ترین روش‌های کاشت مو تبدیل کرده است.

روش کاشت موی ترکیبی برای چه افرادی مناسب است؟

اکنون که با این روش آشنا شدید، باید بگوییم که چه افرادی قادر به کاشت مو به این روش هستند. اغلب این روش برای افرادی انتخاب شده که میزان ریزش موی آن‌ها بالا بوده و نواحی زیادی در سر آن‌ها دچار طاسی شده است. این اشخاص برای تراکم درخواستی باید از روش ترکیبی کاشت مو استفاده کنند که نتیجه دلخواه حاصل شود. در روش کاشت موی ترکیبی، جراحی و بخیه وجود داشته؛ از این رو اگر فرد مایل به جراحی نبوده یا اینکه امکان برداشت نواری تار مو در وی نباشد، این روش گزینه مناسبی برای بیمار نیست. به طور کلی افراد زیر قادر به کاشت مو به این روش هستند:

  • اگر میزان طاسی در سر بیمار به قدری بالا بوده که با هر یک از روش‌های کاشت مو قادر به برداشت گرافت‌های لازم نباشد
  • بیمار باید از جراحی و برداشت نواری مو رضایت کامل داشته باشد
  • بیمار باید دارای بانک موی خوبی حداقل به میزان ۱۰ سانتی متر برای برداشت مو باشد
  • اشخاص سالمند و افرادی که بیماری خاص دارند و قادر به دراز کشیدن روی شکم خود نبوده، کاندیدای مناسبی برای کاشت مو به روش ترکیبی نیستند

این روش کاشت مو بسیار تخصصی بوده و باید در یک کلینیک معتبر انجام شود. کلینیک رویان سلامت به عنوان بهترین مرکز کاشت موی تهران با سال‌ها تجربه در زمینه کاشت مو، توانسته با کمترین عارضه بهترین خدمات را ارائه دهد و رضایت مراجعان را به دست آورد.

مراقبت‌های بعد از کاشت مو به روش ترکیبی

تمامی متقاضیان کاشت مو، موظف به رعایت یکسری نکات بوده که روند بهبودی را سریع‌تر طی کنند. پس از کاشت مو باید به مدت یک ماه یا با نظر پزشک از رفتن به استخر خودداری کرده و زیر دوش آب نروید. همچنین برای شستن مو‌های خود باید با استفاده از شامپو‌های مخصوصی که توسط پزشک تجویز شده اقدام کنید.

پیشنهاد می‌دهیم با تماشای فیلم یا نمونه کاشت مو به روش ترکیبی در سایت‌های معتبر، آگاهی خود را از این روش کاشت بالا برده و متوجه آن شوید که این روش کاشت مانند دیگر روش‌ها نیاز به مراقبت دارد. در طول دوره بهبودی، هرگز سر خود را نخارانید و با ناخن دلمه‌های ایجاد شده را نکنید؛ زیرا ممکن است به فولیکول‌های تازه کاشته شده آسیب وارد شود.

با استفاده از کمپرس آب سرد و گرم، تورم پیشانی را کاهش داده و اگر درد یا سوزشی داشتید، تنها از دارویی که پزشک مربوطه تجویز کرده استفاده کنید. در طول درمان از استعمال دخانیات بپرهیزید و هنگام خواب زیر سرتان چند بالش قرار دهید که نواحی پانسمان و کاشت مو با بالش برخوردی نداشته باشد. با رعایت تمامی نکات مراقبت‌های بعد از کاشت مو به روش ترکیبی، به سرعت به نتیجه دلخواه می‌رسید و از زیبایی خود لذت می‌برید.

مزایای کاشت موی ترکیبی

از آنجایی که در این روش کاشت مو از دو روش برداشت گرافت‌های مو استفاده می‌شود، امکان پوشش نواحی زیادی از سر وجود داشته و تراکم بیشتری نیز به دست می‌آید. به طور کلی امروزه این روش به عنوان یکی از به صرفه ترین، سریع‌ترین و بهترین روش‌های کاشت مو به شمار می‌شود.

جالب است بدانید با توجه به نوع برداشت مو، کمترین زمان ممکن برای کاشت و پیوند مو را روش ترکیبی به خود اختصاص داده است. به طوری که برداشت گرافت‌ها تنها ۱۵ الی ۲۰ دقیقه زمان می‌برد. پیشنهاد می‌دهیم اگر ناحیه وسیعی از سر شما خالی از مو شده، روش ترکیبی را برای کاشت مو انتخاب کنید؛ زیرا برداشت ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ گرافت مو در این روش امکان پذیر است. در کاشت مو ترکیبی قیمت و هزینه پرداختی با دیگر روش‌ها تفاوتی نداشته و تنها بسته به تراکم درخواستی و جراحی صورت گرفته روی بیمار متفاوت است؛ از این رو نگران هزینه پرداختی نباشید. راستی اگر خواستین باهامون تماس بگیرین با این شماره تماس بگیرین: صفر بیست و یک، چهل و یک نهصد و سی و شش.

کاشت مو فوق ترکیبی چیست؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که روش فوق ترکیبی کاشت مو با روش پیوند مو به صورت ترکیبی هیچ تفاوتی نداشته و تنها در برخی از مراکز درمانی به این نام شناخته می‌شود. این روش نیز مانند روش ترکیبی از هر دو نحوه برداشت مو بهره می‌گیرد. در ابتدا به صورت FUT یک نوار از بانک مو برداشت شده و سپس برای پوشش دیگر نواحی خالی سر، فولیکول‌های مو را به صورت FIT برداشت می‌کنند. توصیه می‌کنیم گول تبلیغات را نخورده و حتما پیش از اقدام به کاشت مو به روش ترکیبی اطلاعات لازم را از این روش به دست آورید.

آیا پیوند مو به روش ترکیبی معایبی دارد؟

بدون شک هر روش درمانی که با جراحی همراه باشد، امکان دارد معایبی را در پی داشته باشد. به دلیل آنکه بیشتر گرافت‌های لازم برای کاشت به روش FUT برداشت می‌شود، عوارض مشابهی را با آن دارد. یکی از بزرگترین عارضه‌های این روش، باقی ماندن جای اسکار، بخیه و خط زخم در ناحیه برداشت نواری مو است. البته جای نگرانی نیست؛ زیرا با کاشت تعدادی تار مو در این ناحیه، به خوبی جای بخیه پوشش داده شده و به راحتی تشخیص داده نمی‌شود. همچنین از آنجایی که روش ترکیبی کاشت مو به صورت طبیعی است، مو‌های کاشته شده بلند می‌شوند و روی زخم‌ها را می‌پوشانند.

هزینه کاشت مو به روش ترکیبی چقدر است؟

در تمامی روش‌های کاشت مو، اغلب هزینه نهایی با توجه به تعداد گرافت‌های لازم مشخص می‌شود. قیمت کاشت مو به روش ترکیبی با توجه به تعداد گرافت‌های کاشته شده، دستمزد جراح، تعداد جلسات لازم برای کاشت و ترمیم و ... متغیر بوده و با توجه به درخواست هر بیمار متفاوت است. به طور کلی به دلیل فرآیند جراحی در این روش، هزینه نهایی از روش FIT ارزان‌تر بوده؛ اما از روش FUT کمی گران‌تر است. همچنین به دلیل تعویض پانسمان روی بخیه و دارو‌های لازم برای جلوگیری از عفونت هزینه‌های جانبی دیگری را نیز دربر می‌گیرد.

آیا انتخاب کلینیک در روند درمان تاثیر دارد؟

همان طور که ترجیح می‌دهید به یک رستوران خوب رفته و غذای سالمی را بخورید، برای کاشت مو نیز باید بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کرده و خود را به دست یک پزشک حاذق و قابل اعتماد بسپارید. برای کاشت مو ترکیبی در تهران کلینیک‌های مختلفی وجود داشته که هر یک با دریافت هزینه‌های متغیر مراجعانی را دارند. اما توجه داشته باشد هر مرکزی که هزینه کمتری را بگیرد، قابل اعتماد نیست.

برخی از مراکز به دلیل داشتن پزشکانی تازه کار، هزینه‌های کمتری را دریافت کرده که مشتریانی را به سمت خود جذب کنند؛ اما این موضوع به دلیل عدم تجربه امکان دارد آسیب زننده باشد. برای کاشت مو ترکیبی کلینیک رویان سلامت با سال‌ها تجربه در زمینه کاشت مو و خدمات زیبایی، با بهره مندی از پزشکان ماهر و باتجربه به ارائه خدمات می‌پردازد. پیشنهاد می‌دهیم برای زیبایی خود ارزش قائل شوید و با انتخاب یک کلینیک معتبر بهترین نتیجه را به دست آورید. اگر ابهاماتی در زمینه کاشت مو به روش ترکیبی دارید، با شماره‌های این مرکز تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین