کد خبر: ۷۴۱۴۴۸
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

اطلاعیه در مورد طلبکاران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای از کلیه طلبکاران این باشگاه درخواست کرد با اسناد و مدارک به ساختمان باشگاه پرسپولیس مراجعه کنند.
اطلاعیه در مورد طلبکاران پرسپولیس
آفتاب‌‌نیوز :

براساس گزارش رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، در این اطلاعیه آمده است: «این باشگاه در راستای شفاف‌سازی‌های مالی و حقوقی، همچنین ساماندهی مسائل و اسناد مالی خود در نظر دارد نسبت به تعیین و تکلیف بدهی‌های سال‌های گذشته اقدام کند.

بر این اساس اعلام می‌شود کلیه افرادی که در این ارتباط ادعا و مطالبه‌ای دارند تا روز ۳۰ آذر سال جاری (۱۴۰۰)، اسناد مثبته خود را ارائه کنند تا پس از بررسی نسبت به شفاف‌سازی و تعیین قطعی میزان بدهی‌های باشگاه اقدام لازم صورت بگیرد.

شایان ذکر است، این اقدام با توجه به آن صورت می‌گیرد که باشگاه پرسپولیس هر از چند گاهی با پرونده‌های حقوقی و قضایی روبه‌رو می‌شود که بعضاً منجر به بروز مشکلاتی نظیر توقیف و مسدودی حساب‌ها شده است.

سیدمجید صدری رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس، پیش از این نیز در اظهارنظرهای خود اعلام کرده بود از طلبکاران گذشته باشگاه درخواست می‌کند قبل از اقدام‌های حقوقی و قضایی برای مذاکره و بررسی امکان حل و فصل اختلاف مالی به باشگاه مراجعه کنند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین