کد خبر: ۷۴۱۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶
درحالیکه همه هیئت ها به پایتخت‌هایشان بازگشتند

امیرعبداللهیان: دستور دادیم تیم کارشناسان ارشد ما در وین بمانند

نشست خبری حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و «فیصل مقداد» وزیر امور خارجه سوریه، ظهر امروز (دوشنبه) در محل وزارت امور خارجه ایران برگزار شد.
امیرعبداللهیان: دستور دادیم تیم کارشناسان ارشد ما در وین بمانند
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر امور خارجه ایران در این نشست گفت: ما توافق موقت را یک توافق خوب برای کشورمان نمی‌دانیم. توافق باید جامع باشد و توافقی باید باشد که جمهوری اسلامی ایران و مردم به صورت ملموس از مزایای اقتصادی برجام و رفع تحریم‌ها استفاده کنند.

وزیر امور خارجه افزود: با همین رویکرد تیم ما در روزهای آینده به وین برمی‌گردد، بخش عمده تیم ما هم در حال حاضر در وین حضور دارد و مباحث کارشناسی خودشان را ادامه می‌دهند.

امیرعبداللهیان گفت: ما برای اینکه جدیت خود را در مذاکره نشان دهیم، حتی در حالی که همه هیئت ها به پایتخت‌هایشان بازگشتند، دستورالعمل ما این بود که رئیس تیم مذاکره کننده به همراه یک یا دو نفر برای مذاکره برگردند اما تیم کارشناسان ارشد ما در وین حضور داشته باشند.

وی اظهار داشت: بزودی مذاکرات از سر گرفته خواهد شد و ما به دنبال یک توافق خوب، از مسیر مذاکراتی متین، قوی و منطقی هستیم. از طرف‌های مقابل هم انتظار داریم چنین رویکرد سازنده‌ای را داشته باشند تا بتوانیم به توافق مرضی الطرفین و در عین حال تامین کننده حقوق و منافع ملت بزرگ ایران دست یابیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین