کد خبر: ۷۴۱۵۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

حل مشکلات ورود تماشاگران به ورزشگاه تختی آبادان

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان گفت: ورزشگاه تختی آبادان با فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌های اینترنتی لازم، شرایط حضور هواداران در بازی‌های خانگی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان را دارد.
حل مشکلات ورود تماشاگران به ورزشگاه تختی آبادان
آفتاب‌‌نیوز :

جهانگیر کی‌شمس روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امکانات لازم برای حضور تماشاگران فوتبال بر اساس شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله الکترونیکی کردن فروش بلیت، گیت‌ها و اینترنت در ورزشگاه تختی آبادان مهیا شده است.

وی افزود: حضور هواداران در ورزشگاه برای موسسه فرهنگی ورزشی آبادان همانند سالهای گذشته یک امتیاز است و آرزو داریم که بتوانیم همانند بازی پرسپولیس که هوادارانشان به ورزشگاه آمدند ما هم هوادار تیم صنعت نفت را در ورزشگاه ببینیم.

کی‌شمس، با بیان اینکه هواداران یار دوازدهم تیم صنعت‌نفت آبادان هستند، گفت: متاسفانه با وجود پیگیری‌ انجام شده از سوی تمام تیم‌های لیگ برتری، تاکنون مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های شهرستانی داده نشده است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت‌نفت آبادان بیان کرد: برای صدور مجوز ورود تماشگران آبادانی به ورزشگاه، به تازگی نامه‌ای دیگر به فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم که امیدواریم با این درخواست موافقت شود.

وی با بیان اینکه شرایط برگزاری بازی‌ها با حضور تماشاگران در آبادان فراهم است، ادامه داد: امید می رود این مساله هرچه سریعتر محقق شود،

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان نیز در این باره گفت: اگر قرار بود بحث حضور تماشاگر در ورزشگاه به صورت آزمایشی انجام شود باید به طور همزمان این امر برای هواداران فوتبال آبادان و بقیه تیم‌ها نیز اتفاق می‌افتاد و این در حالیست که این آزمایش تنها برای ۲ تیم انجام شد.

علیرضا منصوریان با بیان اینکه هواداران فوتبال لحظه شماری می‌کنند تا برای دیدن بازی‌ها وارد ورزشگاه شوند، افزود: به نظر می‌رسد که اگر مردم به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی ادامه دهند و سویه جدید کرونا نیز وارد ایران نشود، پس از تیم‌های استقلال و پرسپولیس در هفته‌های آینده به آبادان مجوز حضور هواداران در ورزشگاه داده شود. هم اکنون هواداران آبادانی یا از پشت در استادیوم و یا ساختمان‌های مشرف بر آن برای دیدن بازی‌های خانگی تیم محبوب خود اقدام می‌کنند که امید می‌رود هر چه زودتر مجوز ورود هواداران به ورزشگاه داده شود. در آبادان مردم با فوتبال زنده‌اند، می‌خوابند و بیدار می‌شوند و دوست دارم تا زمانی که سرمربی نفتی‌ها هستم بازی‌ها با حضور هواداران باشد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان از هفته هشتم لیگ برتر عصر روز شنبه هفته جاری در ورزشگاه بدون تماشاچی تختی در برابر پیکان تهران با نتیجه مساوی بدون گل متوقف شد. این تیم با این تساوی ۶ امتیازی شد و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر جام خلیج فارس قرار گرفت.

دبیر هیات فوتبال آبادان پیش از دیدار تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و استقلال تهران از هفته ششم لیگ برتر گفته بود به دلیل متصل نبودن اینترنت ورزشگاه تختی آبادان، ورود تماشاگران به این ورزشگاه در دیدار صنعت‌نفت و استقلال امکان‌پذیر نیست.

تیم‌های فوتبال صنعت‌نفت آبادان و سپاهان اصفهان روز پنجشنبه هفته جاری و از هفته نهم لیگ برتر جام خلیج‌فارس در اصفهان به مصاف هم می‌روند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین