کد خبر: ۷۴۲۰۰۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
در هفته نهم لیگ برتر

تداوم صدرنشینی آلومینیوم اراک و شکست فجرسپاسی

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک عصر جمعه در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال مقابل فجر سپاسی شیراز با نتیجه یک بر صفر به پیروزی دست یافت.
تداوم صدرنشینی آلومینیوم اراک و شکست فجرسپاسی
آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این دیدار که در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) اراک برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر در برابر تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز به پیروزی شیرین خانگی دست یافت.

نیمه نخست دیدار ۲ تیم بدون گل خاتمه یافت و بازیکنان با نتیجه تساوی وارد رختکن شدند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نیمه دوم بازی تهاجمی و رو به جلویی را به نمایش گذاشت و «محمود قائد رحمتی» در دقیقه ۸۰ گل نخست این بازی را برای تیم آلومینیوم به ثمر رساند.

شاگردان رسول خطیبی در هشت مسابقه اخیر چهار پیروزی و چهار تساوی کسب کرده و با برد روحیه‌بخش خارج از خانه مقابل تراکتور و برد در برابر میهمان خود تیم فجر سپاسی شیراز، در جمع بالانشینان جدول باقی ماندند.

آلومینیوم اراک با این پیروزی خانگی ۱۹ امتیازی شد و در رده سوم جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار گرفت.

این مسابقه را «احمد محمدی» با ۲ کمک خود «علی میرزابیگی» و «علیرضا طاهرخانی» سوت زده و «فرزاد منصوری» داور چهارم و «نادر جعفری» ناظر داوری این دیدار بودند.

«حسین پور حمیدی»، «رامتین سلیمان‌زاده»، «وحید محمد زاده»، «میلاد فخر الدینی»،«پوریا آریاکیا»، «مصطفی احمدی»، «محمود قائد رحمتی»، «اسماعیل شریفات»، «محمد علی نژاد»، «علیرضا نقی‌زاده» و «محمد امید اسدی» در این دیدار برای تیم فوتبال آلومینیوم اراک به میدان رفتند.

تیم آلومینیوم اراک در مسابقه بعدی خود در هفته دهم پیکارهای لیگ برتر فوتبال به مصاف تیم نساجی مازندران می‌رود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین