کد خبر: ۷۴۲۱۷۵
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۵

دستگیری قمه‌کش‌های نوظهر در تبریز

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز از دستگیری ۳ نفر از اراذل و اوباش که با قمه کشی در سطح شهر باعث اخلال در نظم عمومی و رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد.
دستگیری قمه‌کش‌های نوظهر در تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ "رمضان الهوردیان" در تشریح این خبر، گفت: درپی اعلام مرکز فوریت‌های های پلیس ۱۱۰ مبنی بر قمه کشی و عربده کشی و تخریب مغازه‌ها توسط ۳ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهر تبریز و ایجاد رعب و وحشت بین اهالی محل، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ به محل اعزام شدند.

به گزارش آفتاب‌نیوز، وی در ادامه افزود: ماموران با حضور در محل مشاهده کردند ۳ نفر از اراذل و اوباش سابقه‌دار با قمه کشی با دست‌ها و لباس‌های خون‌آلود موجب اخلال در نظم عمومی، زخمی‌شدن ۲ نفر از همشهریان و ترس و وحشت شهروندان شده است که سریعا با شگرد‌های خاص پلیسی هر ۳ نفر بصورت مقتدرانه دستگیر و هیبت پوشالی آنان در محل شکسته شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: هر ۳ نفر متهم بخاطر عربده‌کشی، قدرت‌نمائی، اخلال در نظم عمومی شهر، شرارات، قمه‌کشی و تخریب مغازه‌ها پس از تشکیل پرونده قضائی به دادسرا تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز با بیان اینکه امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس بوده به مخلان نظم امنیت هشدار داد و از همشهریان خواست هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین