کد خبر: ۷۴۲۵۳۶
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
کهکشانی‌ها فاتح دربی مادرید

رئال، ترسناک‌تر از همیشه

تیم فوتبال رئال‌ مادرید در دربی پایتخت اسپانیا مقابل اتلتیکو به برتری دو بر صفر رسید تا گامی دیگر به فتح لالیگا نزدیک شود.
رئال، ترسناک‌تر از همیشه
آفتاب‌‌نیوز :

از ساعت ۲۳:۳۰ دقیقه یکشنبه شب و در حساسترین‌ دیدار هفته هفدهم لیگ فوتبال باشگاه‌ های اسپانیا، رئال‌مادرید در دربی پایتخت اسپانیا پذیرای اتلتیکو بود و به برتری دو بر صفر رسید.

بازی در حالی آغاز شد که رئال با نتایج درخشان هفته‌ های اخیر در صدر جدول است و اتلتیکو هم برای کاهش اختلافش با کهکشانی‌ها نیاز مبرمی به برتری‌ داشت.

در دقیقه ۱۶ پاس اشتباه "کوکه" موجب شد تا رئالی‌ها حمله‌ای را طراحی کنند که در نهایت "کریم بنزما" با ضربه‌ای تماشایی و مهارنشدنی‌ توپ را به تور دروازه میهمان دوخت تا ورزشگاه به مرز انفجار برسد.

در دقایق زیادی از نیمه نخست پاس‌های‌ اشتباه هافبک‌های‌ اتلتیکو موجب شد تا روند بازی از دست تیم‌ "دیگو سیمئونه" خارج شود.

در دقیقه ۵۷ کار خوب بازیکنان میزبان و ضربه‌ مناسب "آسنسیو"، کهکشانی‌ها را به گل دوم رساند.

تیم تحت هدایت کارلو آنجلوتی با کسب این پیروزی مهم به امتیاز ۴۲ رسید تا گام بلندی به سوی قهرمانی بردارد و اتلتیکو هم ۲۹ امتیازی ماند.

پیش از این دیدار، بتیس‌ در ادامه فصل درخشانش‌ با چهار گل سوسیداد را درهم‌ کوبید تا با ۳۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار بگیرد.

بارسلونا هم که در بدترین فصل یک دهه اخیر خود است مقابل اوساسونا به تساوی دو بر دو اکتفا کرد تا با ۲۴ امتیاز در رتبه نازل هشتم‌ باقی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین