کد خبر: ۷۴۲۵۹
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۴۴

انتقاد مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما از اقدام رضازاده

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما، با انتقاد از تبلیغ حسین رضازاده دریک شبکه ماهواره‌ای گفت: «اقدام آقای رضازاده اصلاً در شان ایشان نیست». 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، مجتبی مشیری، مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما، با اظهار اطلاع از  
جریان تبلیغ حسین رضازاده در یک شبکه ماهواره‌ای  برای یک آژانس مسکن در دوبی تأکید کرد: «این اقدام اصلا در شأن ایشان نیست». 

 
وی افزود: «فکر می‌کنم قهرمانان ملی ما نباید این‌گونه راحت مورد استفاده یک عده خاص قرار بگیرند. به فرض اگر ایشان برای یک محصول خوب که در داخل تولید می‌شد تبلیغ می‌کرد که توانایی‌های ایرانی‌ها را نشان می‌داد چقدر خوب بود بعد آن وقت شبکه‌های خارجی دنبال این تبلیغ می‌آمدند تا آن را پخش کنند که باعث هر چه مشهورتر آن جنس ،کالا یا خدمات ایرانی می شد».

مشیری در پاسخ به این سؤال که آیا اقدام رضا زاده غیرقانونی است اظهار داشت: «در قانون ما قبلا چنین موضوعی پیش‌بینی نشده بنابراین منعی متوجه ایشان نیست. اما پس از این اتفاق اخیرا شنیده‌ام سازمان تربیت بدنی طی ابلاغی این قبیل اقدام‌های تبلیغاتی ورزشکاران را منع کرده است». 

مدیرکل بازرگانی سازمان صداوسیما، در مورد امکان تبلیغ کالاهای ایرانی در شبکه‌های داخلی برای رضازاده و سایر ورزشکاران خاطر نشان کرد: «سازمان صداو سیما برای حضور کلیه ورزشکاران ،هنرمندان و سیاسیون یک سری ضوابط دارد که اجازه چنین کاری را نمی‌دهد. اما رضازاده می‌توانست روی بیلبوردها و روزنامه‌ و بسیاری از حیطه‌های تبلیغاتی مجاز داخلی برای حضور در تبلیغات استفاده‌کند همانطور که پیش از این برای یک شرکت آب معدنی و یک شرکت ماشین‌سازی چنین اقدامی را انجام داده‌بود».

وی در توضیح چرایی ایجاد چنین ضوابطی از سوی سازمان صدا وسیما نیز گفت: «استفاده از چنین چهره‌هایی می‌تواند باعث به وجود آمدن عوارضی‌شود و سازمان نیز به همین دلیل با آن مخالف ‌است».

مشیری در شرایط کنونی، بازنگری در ضوابط فعلی سازمان صدا و سیما را منتفی دانست و در پایان گفت: «فعلا نظر سازمان در خصوص چنین چیزی مثبت نیست و ظاهرا نظر مثبتی هم نخواهد‌داشت».


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۸
0
0
شما ميخواستيد از نظر مالي تامينش كنيد.
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۸
0
0
همين مانده بود كه ايشان درباره كار يك قهرمان اظهار نظر بفرمايد! فكر مي كنيد اگر آقاي رضازاده از نظر مالي تامين بود دست به اين كار مي زد؟ در هر حال فكر مي كنم بايد حق فعاليتهاي اجتماعي شهروندان را به رسميت بشناسيم و به اين راحتي به خودمان اجازه زير سوال بردن افراد را ندهيم. چطور وقتي آقايان ميلياردها دلار و تومان از سرمايه اين مملكت را در دبي سرمايه گذاري مي كنند كسي نمي آيد ارزيابي كند كه اين كار درست است يا نه؟! در ضمن لازم است يك ارزيابي هم از عملكرد كساني صورت گيرد كه دبي را تبديل به صندوق ذخيره سرمايه هاي ايراني كرده اند!
ناشناس
|
-
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۸
0
0
مشكل اصلي ايشان شان آقاي رضازاده نيست. مشكل اينست كه در اين روند چيزي عايد صداوسيما و بالطبع خود ايشان نميشود و غعلاُ نيز قرار نيست بشود. ديگي كه براي من نجوشد....
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۰۸
0
0
به نظر من كار اشتباهي كرده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین